آتزوری به دنبال قرعه راحت؟

بازی‌های هفته سوم و پایانی یورو ۲۰۲۰ امشب به صورت همزمان برگزار می‌شود و تیم مانچینی به دنبال یافتن بهترین راه حل برای صعود از گروه یک به مرحله حذفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _یکشنبه ۳۰ خرداد ماه_ هفته سوم و پایانی یورو ۲۰۲۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود. جایی که یکی از دیدارها برای تعیین صدرنشینی خواهد بود و دیدار دیگر تشریفاتی اما با اندک امید برای صعود به دور بعد همراه خواهد بود.

از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران، ایتالیا همانند دو دیدار قبلی خودش که داخل ورزشگاه المپیکوی رم میزبان رقبا بود، با سوت "اویدو هاتگان" رمانیایی مقابل تیم ملی فوتبال ولز قرار خواهد گرفت.

در دیگر دیدار همزمان این گروه که تقریباً می‌توان آن را تشریفاتی دانست، سوئیس در باکو به مصاف ترکیه می‌رود. سوت شروع این مسابقه هم توسط "اسلاوکو وینچیچ" زده خواهد شد. هرچند سوئیسی‌ها اگر ببرند شانس اندکی برای صعود احتمالی خواهند داشت‌.

ایتالیا تحت هدایت مانچینی، امسال خیره کننده ظاهر شده است. کسب دو برد سه بر صفر و نمایش‌های تحسین برانگیز، آنها را در زمره‌ مدعیان امسال برای فتح این جام قرار داده است.

ولزی‌ها با سرمربیگری "روبرت پیج" یک تساوی و یک برد ارزشمند مقابل تیم شنول گونش به دست آورده‌اند، با ۴ امتیاز بر رتبه دوم، پشت سر آتزوری تیکه زده‌اند و به نوعی می‌توان آنها را راه یافته به مرحله بعد دانست، جدال این دو تیم فقط برای تعیین صدرنشینی خواهد بود.

لاجوردی‌ها اما از یک سو شاید بخواهند این بازی را واگذار کنند چرا که شکست احتمالی در این دیدار، شاید راه آنها را برای پیشروی تا مراحل پایانی یورو ۲۰۲۰ هموار کند و تیم‌های آسانی جلوی راه تیم مانچو قرار دهد.

صدرنشین این گروه در مرحله یک هشتم نهایی، با تیم دوم گروه سه دیدار می‌کند که احتمالاً یک تیم از میان اوکراین یا اتریش خواهد بود هرچند در ادامه، راه پیچیده‌تر خواهد شد، به احتمال فراوان بازی با بلژیک در یک چهارم و سپس تقابل با فرانسه در نیمه نهایی در انتظار ایتالیای مقتدر خواهد بود.

این نکته هم باید اضافه شود که تیم دوم گروه اول برابر تیم دوم گروه دوم یعنی یک تیم از میان فنلاند، روسیه یا دانمارک صف آرایی خواهد کرد. حریف مرحله یک چهارم نهایی احتمالاً هلند و در نیمه نهایی این جام هم یک تیم از میان انگلیس، پرتغال، فرانسه و اسپانیا حریف این تیم خواهند بود که به این ترتیب مسیر راحت تری نسبت به شرایط تیم اول است.

کد خبر 501835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.