ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در سوپر جام ایران و در دیداری حساس به مصاف تراکتور تبریز خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور امشب و در دیداری حساس از سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۵۰/‏۱۹‬ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز طبق روال همیشگی باید پیش از شروع مسابقات این فصل برگزار می‌شد اما شرایط کرونایی باعث شد که این بازی تقریباً یک سال بعد برگزار شود. تراکتور قهرمان جام حذفی فصل گذشته و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضوری موفق داشته‌اند و به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند. دوئل این تیم دو تیم آسیایی می‌تواند بسیار جذاب باشد بخصوص اینکه هر دو تیم به دنبال کسب جام هستند و مسابقه باید برنده داشته باشد.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی در این دیدار حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان خطیبی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، میلاد سرلک و احمد نورالله‌ی هستند. به نظر می‌رسد محمد شریفی، و امید عالیشاه می‌توانند در این دیدار و در نیمه دوم به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی شیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

کد خبر 501823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    علیشاه باید حتما در ترکیب اصلی باشه چون واقعا یک بازیکن تکنیکی و هجومی و سرعتی است ، بعدش چرا سیامک نعمتی نیستنش ، واقعا هیچ حرفم نمیاد آخه چرا اینجوری می‌کنه آقا یحیی
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    لازم به ذکر که شهریار مصدومه
  • SarinaHosseyni IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    باید از سیامک نعمتی و امید عالیشاه هم استفاده می‌کرد مخصوصا سیا چون اون تو تیم ملی حضور داشته تمرینات بیشتری نسبت به بازیکنای که دعوت نشدن انجام داده بدنش آماده تره