پرتغال ۲- آلمان ۴/ تحقیر یاران رونالدو به دست ژرمن‌ها

تیم ملی آلمان با پیروزی پر گل ۴ بر ۲ پرتغال را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه F یورو ۲۰۲۰ امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های پرتغال و آلمان در ورزشگاه فوتبال آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ آلمان به پایان رسید.

گروه F- هفته دوم

دیدار تیم‌های پرتغال و آلمان

ورزشگاه: فوتبال آرِنا (مونیخ، آلمان)

گل‌ها: کریستیانو رونالدو (دقیقه ۱۵) و دیوگو ژوتا (دقیقه ۶۷) برای پرتغال- روبن دیاس (دقیقه ۳۵، گل به خودی)، رافائل گوئریرو (دقیقه ۳۹، گل به خودی)، کای هاورتز (دقیقه ۵۱) و روبین گوزنس (دقیقه ۶۰) برای آلمان

پرتغال: روی پاتریسیو، نلسون سمدو، پپه، روبن دیاس رافائل گوئریرو، برونو فرناندس (۶۴- ژوائو موتینیو)، ویلیام کاروالیو (۵۸- رافا سیلوادانیلو پری را، برناردو سیلوا (۴۶- رناتو سانچز)، دیوگو ژوتا (۸۳- آندره سیلوا) و کریستیانو رونالدو

سرمربی: فرناندو سانتوس

آلمان: مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، متس هوملس (۶۲- امره جان)، آنتونیو رودیگر، یاشوا کیمیش، تونی کروس، ایلکای گوندوگان (۷۳- نیکلاس سوله)، روبین گوزنس (۶۲- مارسل هالستنبرگکای هاورتز (۷۳- لیون گورتزکا)، توماس مولر و سرژ گنابری (۸۸- لروی سانه)

سرمربی: یواخیم لو

داور: آنتونی تیلور (انگلیس)

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ در حالی بین پرتغال و آلمان برگزار می‌شد که آلمان میزبان با توجه به شکستی که در هفته اول برابر فرانسه متحمل شده بود نیاز مبرم به پیروزی برابر پرتغال داشت. در سوی دیگر اما پرتغال که در هفته نخست توانسته بود با نتیجه پرگل مجارستان را شکست دهد در این بازی هم کار را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ توسط رونالدو به گل رسید.

پرتغال اما به یک باره در انتهای نیمه نخست با دو گل به خودی برد را با شکست عوض کرد و این آلمان بود که در عرض ۴ دقیقه به دو گل رسیده بود و برنده به رختکن می‌رفت.

آلمان که در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می‌داد در نیمه دوم هم از جلو کشیدن پرتغال نهایت استفاده را برد و در دقایق ۵۱ و ۶۰ روی دو ضد حمله به لطف درخشش گوزنس، هافبک خود به گل‌های سوم و چهارم رسید.

حملات پرتغال برای جبران گل‌های خورده تا پایان بازی تنها یک بار توسط ژوتا نتیجه داشت تا در نهایت این آلمان باشد که پس از شکست هفته نخست برابر فرانسه، در دیدار دوم خود یک پیروزی روحیه بخش کسب کند و به جدول مسابقات به نوعی باز گردد.

با نتایجی که امروز در گروه F رقم خورد، فرانسه با ۴ امتیاز به صدر جدول رفت و پرتغال و آلمان هر کدام با ۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۵- پرتغال) - در یک ضد حمله سریع از سوی پرتغالی‌ها، دیوگو ژوتا در حالی که تنها دروازه‌بان را پیش رو داشت توپ را به رونالدو پاس داد تا او دروازه خالی آلمان را باز کند.

۱-۱ (دقیقه ۳۵- آلمان) - ارسال محکم گوزنس از سمت چپ محوطه جریمه پرتغال را دیاس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

۲-۱ (دقیقه ۳۹- آلمان) - توپ ارسالی به تیر دور از سمت چپ در حالی که داشت به بیرون می‌رفت توسط کیمیش به سمت دروازه ارسال شد که در بین راه توپ با برخورد به گوئریرو، مدافع پرتغال وارد دروازه خودی شد.

۱-۳ (دقیقه ۵۱- آلمان) - باز هم گوزنس در سمت چپ محوطه جریمه پرتغال صاحب موقعیت شد و با ارسالی تیز زمینه ساز گلزنی هاورتز از دهانه دروازه پرتغال شد.

۱-۴ (دقیقه ۶۰- آلمان) - در یک ضد حمله کیمیش از سمت راست به دهانه دروازه ارسال خوبی داشت که گوزنس ستاره بازی در یک قدمی دروازه با ضربه سر گل چهارم آلمان را به ثمر رساند.

۲-۴ (دقیقه ۶۷- پرتغال) - روی ارسالی که از سمت چپ روی دروازه آلمان فرستاده شد رونالدو در تیر دور به توپ رسید و با فرستادن توپ به سمت دیگر موجب گلزنی ژوتا از روی خط دروازه شد.

کد خبر 501800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.