مجارستان یک- فرانسه یک/ توقف قهرمان جهان در بوداپست

دیدار تیم های مجارستان و فرانسه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه F یورو ۲۰۲۰ امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های مجارستان و فرانسه در ورزشگاه پوشکاش آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گروه F- هفته دوم

دیدار تیم‌های مجارستان و فرانسه

ورزشگاه: پوشکاش آرِنا (بوداپست، مجارستان)

گل‌ها: آتیلا فیولا (دقیقه ۴۵+۲) برای مجارستان- آنتوان گریژمان (دقیقه ۶۶) برای فرانسه

مجارستان: پیتر گولاسی، اندر بوتکا، ویلی اوربان، آتیلا سالای، آدام ناگی، لوئیک نگو، آندراس شافر (۷۶- تاماس چری)، لاسلو کلاینستر (۸۴- گرگو لاورنچیچ)، آتیلا فیولا، آدام سالای (۲۶- نمانیا نیکولیچ) و رونالد سالای

سرمربی: مارکو روسی

فرانسه: هوگو لوریس، بنجامین پاوار، رافائل واران، پرسنل کیمپبمبه، لوکاس دینیه، پل پوگبا (۷۶- کورنتین تولیسو)، اِنگولو کانته، آدرین رابیو (۵۷- عثمان دمبله (۸۷- توماس لمار))، آنتوان گریژمان، کیلیان امباپه و کریم بنزما (۷۶- اولیویه ژیرو)

سرمربی: دیدیه دشام

داور: مایکل اولیور (انگلیس)

شرح بازی:

فرانسه در حالی به مصاف مجارستان می‌رفت که انتظار یک بازی و ۳ امتیاز راحت را داشت اما مجارستانی‌ها که در ورزشگاه پوشکاش آرِنا از امتیاز میزبانی و حضور ۶۷ هزار تماشاگر هم سود می‌بردند مانند بازی با پرتغال به خوبی با ارائه یک بازی بسته و دفاعی موقعیت‌سازی را برای مهاجمان فرصت طلب فرانسه سخت کردند. مجارستان که روی ضد حملات برنامه داشت از همین راه هم در کمال شگفتی در آخرین دقیقه بازی در نیمه نخست به گل رسید و برنده به رختکن رفت.

مجارستان که در نیمه نخست به هدف خود رسیده بود، نیمه دوم را هم به همان شکل آغاز کرد اما این بار فرانسه بالاخره موفق شد از فشار خود بهره ببرد و گل تساوی را در دقیقه ۶۶ توسط گریژمان به ثمر برساند، با این وجود اما قهرمانی جهان در زدن گل برتری ناکام بود تا یک شگفتی در گروه F شکل بگیرد و مجارستان به اولین امتیاز خود برسد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲+۴۵- مجارستان) - روی حرکت یک- دو، فیولا که از سمت چپ نفوذ کرده بود با پاس سالای با دروازه‌بان فرانسه تک به تک شد و با یک ضربه دقیق ضد حمله برق آسای مجارستان را با گل خاتمه داد.

۱-۱ (دقیقه ۶۶- فرانسه) - نفوذ امباپه از سمت راست با ارسال زمینی او همرا شد که در ادامه توپ پس از دفع ناقص مدافع مجارستان جلوی پای گریژمان افتاد تا او با ضربه‌ای محکم از چند قدمی دروازه، گل تساوی را به ثمر برساند.

کد خبر 501792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.