مشارکت  ۸۱ درصدی واجدان شرایط رأی در بویین میاندشت

فرماندار بویین میاندشت گفت:در شهرستان بویین میاندشت ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر واجدین شرایط رأی دادن بودند که ۸۱ درصد آن‌ها مشارکت کردند.

محمدرضا توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرستان بویین میاندشت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در ۴۵ شعبه اخذ رأی و با بکارگیری هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان ناظران شورای نگهبان، بازرسان، نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی در شهر و روستاها برگزار شد.

وی گفت: در این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، از مجموع ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر واجدین شرایط رأی دادن ۱۷۰ نفر رأی اولی بودند که ۱۳ هزار و ۱۲۹ نفر شرکت کردند یعنی جمعیت ۸۱ درصدی واجدان شرایط را تشکیل می‌دهند.

فرماندار بویین میاندشت افزود: در این شهرستان سید ابراهیم رئیسی ۸ هزار و ۳۱۱، محسن رضایی هزار و ۴۵۸ رأی و عبدالناصر همتی هزار و ۳۱۳ و سید امیر قاضی زاده هاشمی ۳۹۷ رأی داشتند.

توسلی در رابطه با منتخبین اصلی شورای اسلامی شهر بویین میاندشت گفت: اعضای انتخاب شده در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر بویین میاندشت به ترتیب محمود شجاعی هزار و ۶۱۶ رأی، مهدی عبدالهی هزار و ۴۳۹ رأی، داوود علایی هزار و ۳۶۷ رأی، غلامرضا رفیعی هزار و ۳۵۲ رأی و حسن هاشمی با هزار و ۲۱۳ نفر به شورای شهر انتخاب شدند.

وی با اشاره به منتخبین شورای اسلامی شهر افوس گفت: برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر افوس به ترتیب ایران توکلی افوسی ۹۹۳ رأی، هدایت فرح بخش ۸۱۴ رأی، هوشمند حاجی بنده ۷۸۷ رأی، احمدرضا توکلی ۷۰۰ رأی و غلامرضا اصلانی افوسی با ۶۶۶ رأی به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

کد خبر 501728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.