گوشی شیائومی Mi Mix 4 چه زمانی عرضه می‌شود؟+ مشخصات و قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی Mi Mix 4 در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی Mi Mix 4 به صورت رسمی معرفی و تأیید نشده است، اما شنیده‌هایی در مورد این محصول وجود دارد. به نظر می‌رسد که این گوشی جدید جایگزین گوشی شیائومی Mi Mix 3 شود که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است.

گوشی شیائومی Mi Mix 3 که تنها در یک نسخه عرضه خواهد شد، به دوربین سلفی درون نمایشگر مجهز خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد از نمایشگری با وضوح +2K استفاده نخواهد کرد و به جای آن به صفحه نمایشی با کیفیت بالا مجهز خواهد شد در این صورت عملکرد دوربین سلفی زیر نمایشگر ارتقا خواهد یافت. انتظار می‌رود که صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی تمام صفحه باشد و هیچ حاشیه اضافی در قاب جلویی قابل مشاهده نباشد.

به نظر می‌رسد که قیمت گوشی شیائومی Mi Mix4 از گوشی Mi 11 Ultra بیشتر است دلیل این اتفاق، بالاتر بودن هزینه تولید این دستگاه و استفاده از مشخصات فنی قابل توجه‌تر است. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی جدید ذکر شده به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود که انرژی مورد استفاده آن از طریق یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد بنابراین ادعا شده است که تنها ۲۳ دقیقه طول می‌کشد که باتری این گوشی به صورت کامل شارژ شود.

کد خبر 501624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.