بسیج ۱۰۰ نیرو برای پاکسازی شهر سنندج

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و همچنین پایان رای گیری، ۱۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری برای پاکسازی سطح شهر از آثار تبلیغاتی بسیج شده‌اند.

به گزارش ایمنا، شکور صلواتی اظهار کرد: در راستای مهیا کردن امکانات برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، سازمان سیما و منظر ۲۰ نقطه در سطح شهر را به منظور معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان در نقاط مختلف شهر تعیین کرد.

وی افزود: علی رغم همه این تلاش‌ها همانند دوره‌های قبلی بسیاری از نامزدهای انتخاباتی با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر جداره سطح شهر، مبلمان پارکی و ایستگاه‌های اتوبوس و سایر معابر باعث نارضایتی شهروندان شدند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: پس از پایان زمان تبلیغات و همچنین پایان رأی گیری برای پاکسازی هر منطقه در سطح شهر ۱۵ نیروی خدمات شهری با تمام تجهیزات و امکانات بسیج شده و در مجموع ۶۰ نیرو در سطح اهر چهار منطقه فعال هستند.

صلواتی با بیان اینکه برای پاکسازی نواحی منفصل شهری از آثار تبلیغاتی نیز ۴۰ نفر نیرو بسیج شده‌اند، یادآور شد: در عملیات پاکسازی اولویت با معابر و خیابان‌های اصلی است و پس از آن کوچه‌ها و محلات نیز پاکسازی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله از تبلیغات متأسفانه از یک نوع چسب برای چسباندن عکس‌ها و پوسترها استفاده شده که به سختی پاک می‌شود و نیروهای ما برای پاکسازی آن به زحمت بیشتری می‌افتند و بر همین اساس به احتمال زیاد تا سه یا چهار روز آینده پاکسازی کامل سطح شهر انجام خواهد شد.

کد خبر 501618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.