گوشی‌های جدید سری موتورولا اج چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت موتورولا قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های هوشمند سری موتورولا اج رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سری موتورولا اج شامل سه گوشی با کدهای Edge Berlin، Edge Kyoto و Edge Pstar می‌شود؛ این کدها نام‌های واقعی گوشی‌های هوشمند نیست. به نظر می‌رسد که ارزان‌ترین گوشی سری موتورولا، اج Edge Kyoto نام دارد که یک دوربین سه گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است و شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در صفحه نمایش آن نیز دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. هنوز پردازنده به کار رفته در این گوشی مشخص نشده است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Edge Berlin به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ مجهز خواهد بود که با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این گوشی در دو نسخه در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. گوشی موتورولا Edge Berlin که در بازار اروپا عرضه خواهد شد، دارای یک دوربین سه گانه است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هشت مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی موتورولا Edge Berlin که در آمریکای شمالی عرضه می‌شود نیز دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است اما به دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی مجهز است. دوربین سلفی به کار رفته در هر دو نسخه دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است علاوه بر این گوشی موتورلا Edge Pstar به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد بود و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است. ویژگی‌های دوربین این گوشی همانند نسخه Edge Berlin ارائه شده در بازارهای اروپا خواهد بود.

کد خبر 501606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.