چهره شهر از تبلیغات و پوسترهای انتخاباتی پاک شد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از پاکسازی و جمع آوری پوسترهای تبلیغاتی انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با تلاش ۱۵ اکیپ در مناطق ۱۵ گانه شهرداری خبر داد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با اعلام رسمی پایان فرایند رای‌گیری از سوی ستاد انتخابات استان، کار پاکسازی چهره شهر از پوسترها و سازه‌های تبلیغاتی آغاز شد و سحرگاه امروز این عملیات با تلاش و فعالیت گسترده نیروهای کارگری به طور کامل پایان یافت.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت نیروهای خدماتی در شهرداری اصفهان افزود: چهره شهر تا قبل از ساعت هفت صبح امروز از موارد تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی شهر است به همین منظور اکیپ‌های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده و مجهز شده بودند.

امیری ادامه داد: تمام اکیپ‌های خدماتی و بازیافت با تمام قوا و در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با تجهیزات و ماشین آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شور، دیوار شور و ماشین‌های حمل بازیافت کار پاکسازی و شستشوی جداره دیوارها و خیابان‌های شهر را انجام دادند.

وی اظهار کرد: در راستای حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری اصفهان قبل از شروع تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم برای تعیین نقاط جهت تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود در همین راستا اقدام به نصب بیش از ۱۰ هزار پنل تبلیغاتی در سطح شهر کردیم تا نامزدها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.

کد خبر 501578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.