فرماندار ویژه کاشان: مدارس محل اخذ رای شنبه تعطیل است

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری انتخابات روز جمعه_ ۲۸ خردادماه_ گفت: مدارس محل اخذ رأی در این شهرستان روز شنبه (امروز) تعطیل است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات شورای انتخابات کاشان، علی اکبر مرتضایی اظهار کرد: کارکنان آموزشی، اجرایی و دانش آموزان مدارس شعبه اخذ رأی لازم نیست در واحدهای آموزشی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست برخی از آموزشگاه‌ها که ثبت‌نام و پذیرش آنها از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، مقرر شد این موضوع با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خصوص با نوبت‌بندی و رعایت فاصله و کنترل حاضران، انجام و از تجمع افراد جلوگیری شود.

وی ادامه داد: مقرر شده است دانشگاه‌های شهرستان کاشان نیز همکاری لازم در تغییر زمان برگزاری آزمون‌های پیش بینی شده در روز شنبه (امروز) برای دانشجویانی که در ستادهای انتخابات و شعب اخذ رأی با تأیید و گواهی فرمانداری شهرستان فعالیت می‌کردند انجام دهند.

گفتنی است، انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸۱ شعبه اخذ رأی شهرستان کاشان برگزار شد و در این شعبه‌ها ۲۶۳ صندوق ثابت مستقر بود؛ همچنین ۱۸ صندوق سیار نیز در سرتاسر شهرستان کاشان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده بود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

کد خبر 501526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.