سردار میرحیدری: هیچ مشکل امنیتی در انتخابات استان نداشتیم

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اینکه بیش از ۱۷ هزار و ۱۵۰ نفر از اعضای این فرماندهی برای انتخابات ۱۴۰۰ در حالت آماده‌باش بودند، گفت: هیچ مشکل امنیتی در انتخابات استان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری شامگاه امروز جمعه_ ۲۸ خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز مهمترین مأموریت دستگاه‌های اجرایی استان و کشور برگزاری انتخابات بود.

وی افزود: از مردم استان که علی‌رغم تمام مشکلات و سمپاشی‌های دشمنان و مسائل اقتصادی حادث شده و وجود گلایه‌ها با مشارکت ارزشمند خود پای صندوق‌های رأی آمده و عزت و شوکت نظام را رقم زدند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امروز در حوزه امنیتی مشکلی در سطح استان وجود نداشت، تصریح کرد: موارد جزئی درباره اختلافات طرفداران نامزدهای شوراها وجود داشت که به طور طبیعی در هر مرحله این گونه مسائل را در مناطق دوردست استان داشتیم، اما در کل امروز با کمترین تنش همراه بود و مسائل جزئی هم مدیریت شد.

وی تاکید کرد: تا این لحظه وضعیت امنیتی استان عالی است و با همدلی و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی مأموریت‌هایی که متوجه نیروی انتظامی بوده به خوبی انجام شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه از همکاری سپاه، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی که از روز گذشته تا این لحظه خواب به چشم خود ندیده و تا پایان این مأموریت خطیر برای حفظ آرای مردم وظیفه خود را دنبال می‌کنند قدردانی می‌کنیم، اظهار امیدواری کرد: نتیجه انتخابات باعث پیشرفت و عزت نظام اسلامی و ثبات کشور شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار و ۱۵۰ نفر از اعضای این فرماندهی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در حالت آماده‌باش بودند، گفت: مأموریت نیروی انتظامی برای انتخابات در سه مرحله پیش بینی شد که یک مرحله قبل از انتخابات است و از سال گذشته برنامه‌های مربوطه آغاز و پیش‌بینی برای کنترل اقدامات دنبال شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: مرحله دوم از زمان آغاز فرآیند انتخابات زمان ثبت انتخابات تا برگزاری انتخابات و اخذ رأی بود و مرحله سوم هم که از اعلام نتایج است آمادگی لازم را داریم.

وی تاکید کرد: با انسجام دستگاه‌های امنیتی و کمک مردم امیدواریم این مراحل به خوبی پشت سر گذاشته شود.

کد خبر 501484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.