میرمحمدی: شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است

نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان ایران را خشمگین خواهد کرد و باید توجه داشت که شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد «مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰» اظهار کرد: در قرآن کریم به مشارکت در انتخابات تاکید شده و در سوره عصر به صراحت بیان شده که تمام انسان‌ها در زیان هستند به جز کسانی که ایمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند.

وی افزود: امروز مانند روز به همگان مشخص است که کشورهای استکباری مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس و سعودی در طی ۴۰ سال گذشته از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند؛ در حال حاضر تمامی این کشورها تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی کاهش یابد.

نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان ایران را خشمگین خواهد کرد و باید توجه داشت که شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است.

میرمحمدی تاکید کرد: بنا بر توصیه سردار شهید سلیمانی امروز جمهوری اسلامی ایران، حرم اهل بیت است و اگر می‌خواهیم سایر حرم‌های اهل بیت در امان باشد، باید از جمهوری اسلامی حفاظت کنیم.

وی تصریح کرد: از شئون عاقبت بخیری حمایت از جمهوری اسلامی است؛ امروز بزرگترین اقدام حمایتی که مردم می‌توانند از این نظام انجام دهند مشارکت در انتخابات است.

نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی حق بوده و این حقانیت بر همگان آشکار است؛ زیرا این کشور با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده است.

کد خبر 501462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.