توضیح فرماندار شفت درباره علت فوت نامزد شورای روستای "برزوهندان"

فرماندار شهرستان شفت گفت: علت فوت نامزد شورای روستای "برزوهندان" از توابع بخش مرکزی این شهرستان به دلیل فشار عصبی و سکته قلبی بوده است.

ابراهیم چراغی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نامزد ۵۵ ساله دوره جدید شورا و فعلی روستای "برزوهندان"، برای میانجیگری و دعوت به آرامش بین چهار تن از اهالی روستا که در محوطه مسجد، مشاجره لفظی داشتند، وارد فضای پرتنش شده بود که به دلیل استرس و فشار عصبی زیاد، دچار سکته قلبی شد، اما پس از انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) شفت فوت کرد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر درگیری و ضرب و جرح بر روی جسد این نامزد شورا گزارش نشده است، افزود: در حال حاضر جسد این فرد به دستور قاضی به سردخانه بیمارستان منتقل شده و روز شنبه ۲۹ خردادماه علت قطعی فوت توسط پزشکی قانونی بررسی و اعلام می‌شود.

فرماندار شفت تصریح کرد: چهار تن از افراد درگیر این ماجرا که سه تن از آنها برادر بودند طبق دستور دادستان توسط مأموران انتظامی دستگیر و جهت بررسی و تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قبل از ظهر امروز (جمعه ۲۸ خردادماه) به اتفاق اعضای شورای تأمین و دادستان این شهرستان برای عرض تسلیت به منزل متوفی رفتیم و خانواده او را دعوت به آرامش کردیم، افزود: اکنون در روستای برزوهندان رأی گیری با آرامش کامل در حال انجام است.

چراغی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم این شهرستان را دعوت به خویشتن‌داری و آرامش کرد و گفت: با توجه به اینکه در ساعات پایانی اخذ رأی هستیم. شهروندان دادن رأی را به ساعت پایانی موکول نکنند.

فرماندار شفت خاطرنشان کرد: به اندازه کافی شعبه و صندوق اخذ رأی در شهرها و روستاهای این شهرستان پیش بینی شده است و شهروندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در رأی‌گیری شرکت کنند و بر سرنوشت و آینده خودشان تأثیرگذار باشند.

به گزارش ایمنا، شهرستان شفت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 501460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.