حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان دهنده امید به تغییر است

شهردار شیراز گفت:حضور مردم در محل شعب اخذ رأی و شرکت در انتخابات نشان دهنده این است که مردم مسیر تغییر را از صندوق رأی و مشارکت در انتخابات جست و جو می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور با حضور در حوزه اخذ رأی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در خصوص انتخابات، اظهار کرد: امروز شاهد حضور مردم در شعب اخذ رأی هستیم و با توجه به همه تبلیغاتی که برای عدم حضور مردم انجام شد اما مردم تلاش دارند با همگرایی و همگامی برای ساختن ایرانی آباد در انتخابات شرکت کنند. مردم امروز می‌خواهند بگویند هر تغییری از پای صندوق‌های رأی اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: مردم طی چند دهه گذشته به این جمع بندی رسیده‌اند که هر تغییری از مسیر صندوق رأی اتفاق خواهد افتاد و این بدین معناست که اگر مشکل، نگرانی و دلخوری وجود دارد از مسیر صندوق رأی باید دلخوری و نگرانی‌ها را منتقل کنیم و کاندیدای را انتخاب کنیم که به دیدگاه‌های ما نزدیک‌تر است.

شهردار شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عصر چهارشنبه ۲۶ خرداد، اضافه کرد: ایشان فرمودند با وجودی که مردم مشکلات را می‌دانند و نگران و دلخور هستند اما عدم حضور و مشارکت نکردن در انتخابات مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه مشارکت در انتخابات از طریق صندوق رأی است که می‌تواند تغییرات را ایجاد کند چون حضور پای صندوق‌های رأی کم هزینه‌ترین و منطقی‌ترین مسیر برای اداره کشور است.

اسکندرپور افزود: امروز نیز خوشحالم که مردم مسیر اخذ رأی را انتخاب کرده‌اند. امید است آینده‌ای روشن پیش روی مردم باشد. همچنین امیدوارم نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری بتواند مشکلاتی که امروز مردم در زندگی با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند را حل کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: اگر خواهان اثرگذاری در مدیریت شهر هستیم باید حضور مؤثری در انتخابات شورای شهر داشته باشیم و باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که با روحیات، دیدگاه‌ها و نظرات ما هماهنگ‌تر هستند، چرا که حضور در انتخابات شوراها با زندگی روزمره ما مرتبط است.

کد خبر 501449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.