یارمحمدیان: مشارکت مردم پشتوانه‌ای برای دولت آینده است

فرماندار گلپایگان گفت: حضور در صحنه انتخابات به عنوان پشتوانه‌ای برای دولت آینده خواهد بود تا بتواند با جدیت و قدرت بیشتری برای کشور تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یارمحمدیان امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان گلپایگان ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دارد که یک هزار و ۳۹۹ نفر رأی اولی هستند.

وی گفت: در این شهرستان هزار و ۸۲۸ نفر که پیش از رأی‌گیری آموزش‌های لازم را فرا گرفته بودند در ۹۱ شعبه اخذ رأی فعال شدند.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: مشارکت شهروندان گلپایگانی تاکنون بسیار خوب بوده و این مشارکت باشکوه نشان از تدین و تعهد آن‌ها به نظام دارد.

وی تصریح کرد: امروز روز ملت ایران است که در سرنوشت کشور نقش آفرینی می‌کنند، حضور در صحنه انتخابات به عنوان پشتوانه‌ای برای دولت آینده خواهد بود تا بتواند با قدرت بیشتری برای کشور تصمیم‌گیری کند.

شرکت در انتخابات واجب شرعی و عقلی است

همچنین سیدمسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرکت در انتخابات واجب شرعی و عقلی است چون با مشارکت مردم در انتخابات رئیس جمهوری اصلح برای تغییر امور کشور انتخاب می‌شود.

وی افزود: باید فردی که توانایی امور اجرایی کشور را داشته باشد انتخاب شود تا با این انتخاب اصلح بحران و چالش‌های امروز کشور به حداقل برسد.

حضور در انتخابات حق شهروندی است

همچنین محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه تنها علاج بخشیدن به وضعیت کنونی کشور شرکت در انتخابات است، اظهار کرد: با انتخاب فردی توانمند و دارای روحیه جهادی مشکلات سر راه عرصه تولید کشور برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم برای حاکم کردن ایده و تفکر و اراده قوی خود و در راستای حقوق شهروندی ضرورت دارد در پای صندوق‌های رأی مشارکت کنند.

کد خبر 501419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.