پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود گروه‌های پالایشی، پتروشیمی، فلزی، معدنی، سرمایه گذاری‌های چند رشته‌ای و بانکی تأثیر گذار ترین گروه‌ها در روند صعودی بازار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ شنبه ۲۹ خردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: فردا شنبه اولین روز کاری بازار بورس است، کمی از فضای انتخابات دور شده و نتیجه انتخابات مشخص می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که فضای سیاسی آرامش بیشتری به خود گرفته و سرمایه گذاران نیز مجدد به بازار ورود کنند.

نگاهی به روند روز چهارشنبه بازار سرمایه نشان می‌دهد که بازار در یک سطح تعادلی قرار گرفته، البته در برخی از سهم‌های کوچک بازار همچنان صف‌های فروش سنگین وجود داشت بنابراین حضور بازار گردان در این نمادها بیش از پیش ضروری است.

رئیس دولت جدید هر کسی که باشد، قطعاً به وضعیت وخیم بازار پی برده است و اقداماتی مهم را در این راستا انجام خواهد داد، فعالان بازار هم در ایام اخیر دیگر توقعی از دولت فعلی نداشته و چشم امیدشان به دولت بعدی است.

قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده ۲۴ هزار تومان است و روزهای گذشته نیز کمی رشد داشته و به سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است این موضوع قیمت‌های فروش شرکت‌ها را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. مدتی بود بازار با دلار ۱۵ هزار تومانی که از وعده‌های رئیس جمهور بود، منطبق شده بود، اکنون نیز دلار در سطح ۲۴ هزار تومانی به سطح تعادل رسیده است.

پیش بینی می‌شود گروه‌های پالایشی، پتروشیمی، فلزی، معدنی، سرمایه گذاری‌های چند رشته‌ای و بانکی تأثیر گذارترین گروه‌ها در روند صعودی بازار باشند.

امید است هفته پیش رو یکی از بهترین هفته‌های کاری بازار پس از این مدت سخت باشد.

کد خبر 501383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.