کرواسی یک- جمهوری چک یک/ نایب قهرمان جهان در آستانه حذف

دیدار تیم‌های جمهوری چک و انگلیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه D یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کرواسی وجمهوری چک در ورزشگاه همپدن پارک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گروه D- هفته دوم

دیدار تیم‌های کرواسی و جمهوری چک

ورزشگاه: همپدن پارک (گلاسگو، اسکاتلند)

گل‌ها: ایوان پریشیچ (دقیقه ۴۷) برای کرواسی- پاتریک شیک (دقیقه ۳۷، پنالتی) برای جمهوری چک‌

کرواسی: لیواکوویچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، گواردیول، مودریچ، کواچیچ (۸۷- مارسلو بروزویچ)، پریشیچ، کراماریچ (۶۲- نیکولا ولاسیچ)، برکالو (۴۶- لوکا ایوانوسچ) وربیچ (۴۶- برونو پتکویچ)

سرمربی: زلاتکو دالیچ

جمهوری چک: واتسلیک، سوفال، چلوتسکا، کالاس، بوریل، هولش (۶۳- الکس کرال)، سوچک، ماسوپوست (۶۳- آدام هلوزک)، داریدا (۸۷- آنتونین باراک)، یانکتو (۷۴- پترسوچیک) و شیک (۷۵- میشل کرمنچیک)

سرمربی: یاروسلاو سیلهاوی

داور: کارلوس دل سرو گرانده (اسپانیا)

شرح بازی:

جمهوری چک که در بازی قبل موفق شده بود اسکاتلند را شکست دهد این بازی را هم خوب آغاز کرد و نیمه نخست را با پنالتی پاتریک شیک به نفع خود به پایان رساند.

در سوی دیگر کرواسی که نمی‌خواست دومین بازی را هم با شکست پشت بگذارد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و روی هنر پریشیچ توانست بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه نیمه دوم تلاش دو تیم ثمره‌ای نداشت تا این دیدار تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بدین ترتیب کرواسی با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی نخست وضعیت خوبی در جدول رده بندی گروه ندارد و برای صعود باید بازی بعدی برابر اسکاتلند را ببرد.

شرح گل‌ها:

۱ -۰ (دقیقه ۳۷- جمهوری چک) - خطای هند لوورن را داور به کمک VAR پنالتی اعلام کرد تا پاتریک شیک پنالتی را به گل تبدیل کند.

۱- ۱ (دقیقه ۴۷- کرواسی) - پاس در عمق کراماریچ پشت مدافعان چک به پریشیچ رسید و او پس ورود به محوطه جریمه و حرکت در عرض با شوتی زیبا دروازه چک را باز کرد.

کد خبر 501374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.