مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس کرد

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: حضور گسترده و باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و فهم و درک و رشد یافتگی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: با وجود تمام شیطنت‌های دشمنان اما مردم بار دیگر حضور پرشوری در انتخابات داشتند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بازدید از صندوق‌های اخذ رأی در سطح شهر گلپایگان، افزود: حضور باشکوه مردم گلپایگان در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی و فهم و درک و رشد یافتگی آنان است؛ حضور مردم در انتخابات باعث شد دشمنان انقلاب بار دیگر مأیوس شوند.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه مردم با انتخاب اصلح می‌توانند در سرنوشت کشور سهیم باشند، تأکید کرد: با وجود مشکلات و وضعیت بد اقتصادی اما مردم با رأی دادن به حرف دشمنان نه گفتند، در واقع مردم تنها راه حل مشکلات را رفتن به پای صندوق‌های رأی می‌دانستند نه قهر کردن از صندوق‌های رأی.

کرامتی با بیان اینکه یکم تا هفتم تیرماه هفته قوه قضائیه است، گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم هر نظامی است چون فلسفه تشکیل قوه قضائیه اجرای عدالت و حل و فصل منازعات و خصومات بین اشخاص و مبارزه با مفسدین است.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: فردی که در رأس قوه قضائیه قرار می‌گیرد باید عالم و عادل و آگاه به اقتضائات باشد و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرد.

کد خبر 501367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.