سیستانی: در زمینه اخذ رأی با مشکلی مواجه نیستیم

فرماندار اصفهان گفت: در ساعت اولیه اخذ رأی در برخی شعب شاهد اختلال در روند رأی‌گیری الکترونیکی بودیم، در حالی که شب گذشته عملکرد همه این دستگاه‌ها کنترل شده بود؛ در حال حاضر همه مشکلات دستگاه‌های رأی‌گیری برطرف شده و در زمینه اخذ رأی با مشکلی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی ظهر امروز -جمعه ۲۸ خردادماه- با اشاره به راه‌اندازی شعب سیار برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ شعبه سیار و یک هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رأی ثابت الکترونیک در شهرستان اصفهان فعال است.

وی افزود: در ساعت اولیه اخذ رأی در برخی شعب شاهد اختلال در روند رأی‌گیری الکترونیکی بودیم، در حالی که شب گذشته عملکرد همه این دستگاه‌ها کنترل شده بود؛ در حال حاضر همه مشکلات دستگاه‌های رأی‌گیری برطرف شده و در زمینه اخذ رأی با مشکلی مواجه نیستیم.

فرماندار اصفهان ادامه داد: انتخابات شورای شهر تمام الکترونیک و ریاست جمهوری نیمه الکترونیک است که برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در خانه حضور دارند باید اعضای دیگر خانواده به فرمانداری اعلام نیاز کنند؛ چنانچه پس از بررسی شرایط، امکان اعزام صندوق وجود داشته باشد، این امر انجام خواهد شد.

سیستانی خاطرنشان کرد: صندوق‌های اخذ رأی برای افرادی که امکان ترک محل را ندارند، اعم از آتش نشانی، اورژانس، ستادهای انتخاباتی مرکزی، هلال احمر، بیمارستان‌ها، نیروی انتظامی و خانه‌های سالمندان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 501308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.