‏۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰هزار نفر در انتخابات ۱۴۰۰ مازندران واجد ‏شرایط رای دادن هستند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حسن نژاد در ستاد انتخابات مازندران در ساری با بیان اینکه چهار هزار و ۵۲ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت شهری و روستایی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تمهید شده است، گفت: محل شعب نیز در ۶۲ نقطه شهر و بیش از ۲ هزار و ۲۲۴ روستا طبق استانداردهای بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا مشخص شده است.

حسن‌نژاد مجموع شهروندان مازندرانی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد را بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد حدود ۷۲ درصد جمعیت ساکن استان را تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تغییر ساعت آغاز و پایان اخذ رأی به دلیل شرایط کرونایی در روز ۲۸ خرداد سخن گفت و افزود: با توجه به شرایط کرونایی و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا زمان آغاز اخذ رأی یک ساعت زودتر از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه زمان پایان رأی‌گیری نیز تا ساعت ۲ بامداد ۲۹ خرداد است، توضیح داد: امکان اخذ رأی در شعب پرتراکم تا این زمان وجود دارد و در صورت نیاز با موافقت وزیر کشور و احتمال تفویض اختیار به ستاد انتخابات استان تمدید خواهد شد.

کد خبر 501293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.