محمدی: اصفهانی‌ها به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همیشه در صحنه هستند، گفت: خدا را شکر می‌کنم مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و امروز خیلی خوشحالم و غیر از این نیز از مردم اصفهان و ایران انتظار نبود. مطمئنم در تمام کشور اوضاع در حوزه‌های رأی‌گیری به همین ترتیب خواهد بود.

سرهنگ محمدرضا محمدی با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: فکر می‌کنم تمام مردم اصفهان اینجا در مسجد شیخ لطف‌الله حضور پیدا کردند به طوری که صف مردمی را که امروز در حوزه رأی‌گیری دیدم در دوره‌های قبلی مشاهده نکرده بودم. خدا را شکر می‌کنم مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و مردم اصفهان همیشه در صحنه هستند. امروز خیلی خوشحالم و غیر از این نیز از مردم اصفهان و ایران انتظار نبود. مطمئنم در تمام کشور اوضاع در حوزه‌های رأی‌گیری به همین ترتیب خواهد بود.

وی افزود: به نظرم حضورمان در انتخابات وظیفه بوده و اگر اینجا نمی‌بودیم باید از خود می‌پرسیدیم که چرا نیستیم؟ به همین سبب در ساعات اولیه انتخابات به همراه همکارانم در این صحنه حاضر شدم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از مردم دعوت می‌کنم در این رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز شرکت کنند، اکنون لنزهای دوربین دشمنان به سمت ما است و مردم باید نشان دهند پشت نظام‌شان، رهبرشان و آرمان‌های شهدایشان ایستاده‌اند و تحت هیچ شرایطی از این مسیر تغییر جهت نخواهند داد.

کد خبر 501274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.