حتماً در شعب اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس باشد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضای شعب اخذ رأی حتماً در شعبه یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن جهت ابلاغ دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور در دسترس داشته باشند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۲ خود از اعضای شعب اخذ رأی خواست حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس داشته باشند تا دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌گردد مورد عمل قرار دهند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس داشته باشند تا دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود مورد عمل قرار دهند.

ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات بوده و رعایت آن الزامی است.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: همچنین تمامی اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد، لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود.

کد خبر 501273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.