قالیباف: انتخابات سرمایه مردم سالاری دینی است

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سرمایه مردم سالاری دینی است و در حقیقت نتیجه تلاش و مجاهدت مردم برای حفظ جمهوریت و اسلامیت است.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف روز جمعه با حضور در مسجد ابوذر رأی خود را در صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور محسوب می‌شود و برای امنیت پایدار و اقتدار ایران، صندوق‌های رأی عمق و پایداری را به کشور خواهند داد.

وی افزود: باید به این نکته توجه کرد که برای رفع ناکارآمدی‌ها و مشکلات چه در سطح محلی مانند انتخابات شورای شهر در سراسر کشور و روستاها و چه در سطح ملی مانند انتخاب رئیس جمهور، انتخابات می‌تواند یک فرصت تغییر تنفسی مدیریتی در کشور باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم مردم مثل همیشه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، تاکید کرد: گله‌مندی مردم حق است و توقع دارند مشکلات با اولویت مسائل اقتصادی حل و فصل شود، نتیجه این حل و فصل را در انتخاباتی که صورت گرفت، ندیده اند.

قالیباف ادامه داد: مدت مدیدی است که مسائل گرانی، تورم و اشتغال مشکلات جدی کشور است اما این موضوع با قهر کردن صندوق‌های رأی رفع نمی‌شود بلکه با حضور در صندوق‌های رأی و انتخاب صحیح است که مشکلات رفع می‌شود و به همین دلیل در این مرحله مشارکت در انتخابات بسیار حیاتی است.

وی با بیان اینکه قطعاً انتخابات خوبی پیش روی کشور است، گفت: معتقدم همه وعده‌هایی که در برنامه‌ها و مناظرات زده شده، باید آن‌ها را عملی کرد، قانون این وظیفه را بر دوش ما به عنوان نماینده مردم گذاشته که بتوانیم با همکاری خوب با دولت آینده و حفظ استقلال دو قوه از یکدیگر مسائل و مشکلات مردم را با اولویت مسائل اقتصادی را رفع کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 501255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.