آزاد: انتخاب دقیق مردم می‌تواند توطئه‌های دشمنان را برهم بزند

نماینده نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند مردم را از مشارکت حداکثری در انتخابات دلسرد کنند. حضور مردم و انتخاب دقیق آنها می‌تواند توطئه‌های دشمنان را برهم بزند.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد «مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰» اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از مهمترین تحولات انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته است؛ زیرا این انتخابات به عنوان اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از گام دوم انقلاب اسلامی تلقی می‌شود. با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب؛ قطعاً حضور حداکثری و انتخاب گزینه اصلح و با بصیرت می‌تواند ما را به تحقق آرمان‌های این بیانیه نزدیک کند.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها در سخنان خود تاکید کردند که اولویت، حضور حداکثری مردم در انتخابات است؛ زیرا در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند مردم را از مشارکت حداکثری در انتخابات دلسرد کنند. حضور مردم و انتخاب دقیق آنها می‌تواند توطئه‌های دشمنان را برهم بزند.

نماینده نائین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً حضور حداکثری مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی را در مقابل نقشه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد. امیدوارم مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند. انتظار می‌رود مردم به دور از هرگونه احساسات و هیجان در طی انتخاب آگاهانه فرد اصلح و متخصص را برگزینند.

کد خبر 501253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.