امام جمعه اصفهان: رأی ندادن در انتخابات رأی دادن به نظر دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: لازم است مردم بدانند هر رأیی که داده می‌شود، تقویتی برای کشور بوده و هر رأیی که داده نشود به دشمن کمک می‌کند. دشمن می‌گوید نباید رأی داده شود، در صورتی که رأی ندادن در انتخابات رأی دادن به نظر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز _جمعه ٢٨ خرداد_ با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم ایران و اصفهان امروز آماده هستند تا این جشن ملی را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار کنند.

وی افزود: از مردم استان اصفهان درخواست داریم چنانچه کسی قصد سستی کردن برای حضور در انتخابات دارد را پای صندوق‌های رأی بیاورند. لازم است مردم بدانند هر رأیی که داده می‌شود، تقویتی برای کشور بوده و هر رأیی که داده نشود به دشمن کمک می‌کند. دشمن می‌گوید نباید رأی داده شود، در صورتی که رأی ندادن در انتخابات رأی دادن به نظر دشمنان است.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: امروز جمعیت زیادی در انتخابات حضور دارند. باید تدابیری اندیشیده شود که مردم در صف‌های طولانی در آفتاب نایستند و این امر ساماندهی شود.

طباطبایی نژاد ادامه داد: مردم سختی‌های نظام را با انتخابات جدا کرده‌اند و این امر عین بصیرت است. امروز در جهان هیچ نظامی مانند ایران نزدیک‌تر به نظام انبیا نیست و باید در ارتقای آن کوشا باشیم.

کد خبر 501246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.