دانمارک یک- بلژیک ۲/ کامبک شیاطین سرخ برای قطعی کردن صعود

تیم ملی بلژیک در دیداری که خیلی زود عقب افتاد موفق به شکست دانمارک شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه B یورو ۲۰۲۰ امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های دانمارک و بلژیکدر ورزشگاه پارکن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک بلژیک به پایان رسید.

گروه B- هفته دوم

دیدار تیم‌های دانمارک و بلژیک

ورزشگاه: پارکن اشتادیون (دانمارک)

گل‌ها: یوسف پولسن (دقیقه ۲) برای دانمارک- تورگان هازارد (دقیقه ۵۵) و کوین دی بروین (دقیقه ۷۱) برای بلژیک

دانمارک: کسپر اشمایکل، وستگارد، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، داماسگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماسدلانی، یوسف پولسن و مارتین بریت‌ویت

سرمربی: کاسپر هولمند

بلژیک: تیبو کورتوآ، توبی آلدروایرلد، دنایر، یان فرتونگن، یوری تیلمانس، روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو، دریس مرتنز، تورگان ازار، لیندردندونکر و مونیر

سرمربی: روبرتو مارتینز

داور: بورن کویپرز

شرح بازی:

دانمارک که در خانه خود از بلژیک پذیرایی می‌کرد با توجه به شکست هفته قبل برابر فنلاند نیاز به پیروزی یا حداقل کسب تساوی برابربلژیک داشت. دانمارک بازی را هم خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲ روی اشتباه مدافعان بلژیک به گل رسید.

بلژیک اما در نیمه دوم به بازی برگشت و در شب درخشش دی بروین که یک پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند موفق شد به بازیبازگردد و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

بلژیک با پیروزی در این دیدار صعودش را قطعی کرد و در سوی دیگر دانمارک با دومین شکست متوالی در آستانه حذف قرار گرفت.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲- دانمارک) - دانمارک با بازپسگیری توپ در یک سوم دفاعی بلژیک توسط پولسن صاحب موقعیت خوبی شد و ضربه این بازیکن خیلی زود دروازه بلژیک را باز کرد.

۱ -۱ (دقیقه ۵۵- بلژیک) - در یک حمله سریع از سوی بلژیکی‌ها توپ در محوطه جریمه به دی بروین رسید که او با یک پاس در عرض زمینهساز گلزنی هازارد شد.

۲ -۱ (دقیقه ۷۱- بلژیک) - پاسکاری زیبای بلژیکی‌ها پشت محوطه جریمه موقعیت شوت زنی را برای دی بروین مهیا کرد تا او با یک شوتزیبا دروازه دانمارک را باز کند.

کد خبر 501197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.