آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۷ خرداد؛ یک فوتی و ۹۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان، در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز ۲۷ خردادماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۷ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۹۲ نفر مثبت قطعی شد که ۸۲ نفر از آنها مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۱۰ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

شیروانی تاکید کرد: اکنون ۱۸۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۳۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۱۲۴ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اکنون ۲۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 501195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.