توضیح عضو شورای شهر اصفهان درباره حواشی منتسب به او در برگزاری یک میزگرد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص علت حضور نیافتن خود در میزگرد «نقد و بررسی عملکرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی» و ادعاهای مطرح شده توسط رسانه میزبان این نشست، توضیح داد.

شیرین طغیانی در گفت‌وگو با ایمنا و در واکنش به مطلب امروز _پنجشنبه ۲۷ خردادماه_ یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور نیافتن مدیران شهری در میزگرد این خبرگزاری، اظهار کرد: قرار بود روز شنبه ۲۲ خردادماه، درخصوص عملکرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی نشست برگزار شود و از چند روز قبل هم هماهنگی شده بود که در این روز تعدادی از کسانی که در حوزه مسائل میراثی مؤثر هستند دعوت شوند.

وی افزود: ظهر همان روز توسط یکی از دعوت‌شدگان مطلع شدم که معاون شهرسازی شهردار، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری و معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان که قرار بود حضور یابند، امکان حضور ندارند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از مسئول دفترم درخواست کردم که پیگیری کند آیا این نشست برگزار می‌شود یا خیر؛ معلوم شد مهمانان اصلی نیستند اما نشست برگزار می‌شود و تصمیم گرفتم در جلسه حاضر شوم.

وی ادامه داد: پیش از موعد شروع جلسه، در تماس با فردی که هماهنگی این نشست را انجام داده بود، مطلع شدم چون چند تن از مهمانان نمی‌آیند، این نشست لغو شده است.

طغیانی اضافه کرد: پس از آنکه این جلسه لغو شد، برای حضور در برنامه دیگری هماهنگ کردم که چند دقیقه بعد بازهم از دفتر همان رسانه با من تماس گرفتند و گفتند یکی از مهمانان یعنی آقای جعفری رئیس هیأت مدیره بنیاد فرهنگ، تاریخ و تمدن آریا آمده و از من خواستند که در دفتر این خبرگزاری حضور یابم اما به آن‌ها گفتم "چون این جلسه را لغو کردید قرار دیگری گذاشته‌ام و نمی‌توانم آن را لغو کنم."

وی خاطرنشان کرد: این تمام آن چیزی بود که بین من و نماینده این خبرگزاری پیش آمد و به نظرم انتشار ادعاهای دروغ آن‌هم در ساعات پایانی منتهی به زمان برگزاری انتخابات جایز نیست.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر از سوی این خبرگزاری تکذیبیه صادر نشود، حق شکایت از این رفتار را برای خودم قائل هستم.

به گزارش ایمنا، در متن گزارش مذکور به نقل از مسئول دفتر این عضو شورای شهر آمده است که سطح کمی و کیفی جلسه در حدی نبوده که شیرین طغیانی در آن حضور داشته باشد.

طغیانی در واکنش به این ادعا گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و مسئول دفترم شرایط را جویا شده بود که مطلع شویم آیا نشست به نحوی است که بتوانم در آن شرکت کنم یا خیر؛ پس از آنکه از شرایط مطلع شدم، گفتم که مانعی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: فارغ از آنکه کدامیک از مهمانان در نشست حاضر می‌شدند، قصد داشتم در جلسه حضور یافته و به سوالات پاسخ دهم اما از طرف خود خبرگزاری به ما گفتند که جلسه برگزار نمی‌شود.

کد خبر 501182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.