بیش از ۶۶ هزار نفر در گلپایگان واجد شرایط رای‌دادن هستند

فرماندار گلپایگان گفت: در این شهرستان از مجمموع ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن تعداد هزار و ۳۹۹ نفر رأی اولی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یارمحمدیان امروز (پنجشنبه) در جلسه نشست انتخاباتی با ناظران شعب اخذ رأی اظهار کرد: ۲۸ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در گلپایگان نیز رأی‌گیری در ۹۱ شعبه آغاز می‌شود.

وی گفت: در گلپایگان هزار و ۸۲۸ نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و در انتخابات ۲۸ خرداد ماه به عنوان ناظران شورای نگهبان، بازرسان، نماینده فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی در شهر و روستاها فعال خواهند بود.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان از مجموع ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن تعداد ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۷۵۸ نفر زن هستند که هزار و ۳۹۹ نفر برای نخستین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند.

یارمحمدیان با بیان اینکه روز شنبه بر اساس مصوبه ستاد کرونا، در مدارسی که شعب اخذ رأی برگزار شود تعطیل است و معلمان مشغول در شعبات اخذ رأی‌گیری نیز سرکار نخواهند رفت، گفت: تلاش خود را برای انتخاباتی سالم خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به سابقه فرهنگی مذهبی گلپایگان از مردم این شهرستان دعوت می‌کنیم که در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت حداکثری داشته باشند.

کد خبر 501176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.