دعوت رییس دانشگاه معین استان اصفهان برای مشارکت فعال در انتخابات

رئیس دانشگاه معین استان اصفهان در پیامی استادان، دانشجویان، کارکنان و همه آحاد مردم ایران و شهروندان استان را به مشارکت و حضوری فعال در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیرهای عشایری دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، در متن پیام هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه معین استان و رئیس دانشگاه اصفهان آمده است:

«تاریخ چهل و سه ساله انقلاب شکوهمند اسلامی گواهی بر نقش بی بدیل مردم و از جمله دانشگاهیان و فرهیختگان در فائق آمدن بر مشکلات و باز کردن افق‌های جدید و تعالی بخشیدن به علم و دانش، پیشرفت‌های فناوری و توسعه نوآوری است. این موفقیت‌های افتخارآمیز موجب ایجاد اتحاد، اعتماد و امید در آحاد مردم شریف ایران شده است. مردمی که همواره در تمامی فراز و نشیب‌های حاصل از تجاوز دشمنان به این مرز و بوم، توطئه چینی‌ها، تحریم و فشارهای بیگانگان در صحنه بوده و علی رغم تمام مشکلات و فشارها با همدلی در کنار هم از این امتحانات سرافراز و پیروز بیرون آمده و شجاعانه پشتیبان و حافظ آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی بوده اند. بی شک اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین رمز پیروزی در مقابل تحدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه، ایستادگی مردم، امید داشتن به آینده‌ای روشن و اعتماد و یکپارچگی بوده است.

یکی از مهمترین شاخصه‌های نظام مردم سالار، حضور مردم در صحنه و انتخابات است و مردم شریف و با غیرت ایران با شناخت همواره با حضور خود در این صحنه پشتیبان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده اند.

دانشگاهیان استان اصفهان نیز همچون همیشه در کنار مردم با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت نموده و از آحاد ملت ایران بخصوص مردم فهیم و لایق استان اصفهان دعوت به عمل می‌آورند با حضور خود بار دیگر امنیت پایدار، پیشرفت و توسعه و اقتدار کشور را تضمین کنند.

ان‌شاءالله در روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر وفاداری و حمایت همه جانبه خود را از جمهوری اسلامی، انقلاب و ایران عزیز و همیشه سربلند اعلام خواهیم داشت، چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مایه اقتدار و عزت ایران عزیز است.»

کد خبر 501172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.