۲۸ خرداد روز امید و شکوفایی برای زندگی بهتر است

شهردار اصفهان با دعوت از شهروندان برای شرکت در انتخابات گفت: روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ روز امید و شکوفایی برای یک زندگی بهتر است چراکه همه می‌توانیم در تعیین سرنوشت خویش مشارکت کنیم.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در این باره اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری تعیین حق سرنوشت کشور توسط مردم و انتخابات شوراها تعیین سرنوشت شهر به دست مردم است.

وی با بیان اینکه روز جمعه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم، تصریح کرد: هر میزان مشارکت مردم برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر باشد به طور حتم ضریب امنیت کشور بالاتر می‌رود.

شهردار اصفهان ادامه داد: شوراها نهادی هستند که سرنوشت یک شهر را به دست آنان می‌سپاریم، شوراها با انتخاب خود شهردار را مشخص و مدیریت شهری را شکل می‌دهند و این مدیریت شهری است که خدمات شهری را ارائه می‌دهد همچنین توسعه شهر، عمران، آبادانی و رفاه عمومی را فراهم و در نهایت با تصمیمات صحیح، آسایش مردم را با رفع مسائل ترافیکی، آلودگی هوا و …تامین می‌کند.

وی انتخابات شورای اسلامی شهر را دارای اهمیتی ویژه عنوان کرد و افزود: هر میزان این شورا قوی‌تر و افرادی که برای آن انتخاب می‌شوند متخصص‌تر، کاردان‌تر و با تجربه تر باشند به طور حتم آینده شهر وضعیت بهتری خواهد داشت بنابراین از همه شهروندان اصفهانی درخواست می‌کنیم با شرکت و انتخاب خوب خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، کمک کنند شاهد شرایط خوب برای زیست پذیر شدن بهتر شهر باشیم.

کد خبر 501169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.