اوکراین ۲- مقدونیه یک/ تیم شوچنکو به صعود امیدوار شد

تیم ملی اوکراین با پیروزی برابر مقدونیه شمالی به اولین ۳ امتیاز خود در یورو ۲۰۲۰ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه C یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اوکراین و مقدونیه شمالی در ورزشگاه ملی بخارست به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر یک به پایان رسید.

گروه C- هفته دوم

دیدار تیم‌های اوکراین و مقدونیه

ورزشگاه: ملی بخارست (رومانی)

گل‌ها: آن دری یارمولنکو (دقیقه ۲۹) و رومن یارمچوک (دقیقه ۳۴) برای اوکراین- ازگجان آلیوفسکی (دقیقه ۵۷) برای مقدونیه شمالی

اوکراین: بوشکان، کارافائف، زابارنی، ماتوینکو، میکولنکو، شاپارنکو (۷۸- سیدورچوک)، استپاننکو، زینچنکو، یارمولنکو (۷۰- تیگانکوف)، یارمچوک (۷۰- بسدین) و مالینوفسکی (۹۲- سوبول)

سرمربی: آن دری شوچنکو

مقدونیه شمالی: دیمیترفسکی، ریستوفسکی، ولکوفسکی (۸۶- تریکوفسکی)، موسلیو، نیکولوف (۴۶- تراکوفسکی)، آدمی (۸۵- ریزتفسکی)، اسپیروفسکی (۴۶- چرلینوفسکی)، آلیوسکی، برزی (۷۷- آوراموفسکی)، الماس و پاندف

سرمربی: ایگور انگلوفسکی

داور: فرناندو آن درس راپالینی (آرژانتین)

شرح بازی:

دو تیم اوکراین و مقدونیه در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند که هر دو در هفته نخست شکست خورده بودند و این بازی به نوعی بازیمرگ و زندگی برای آنها قلمداد می‌شد. در این دیدار مطابق انتظار این اوکراین بود که بازی را بهتر آغاز کرد و مزد برتری واضح خود درنیمه نخست را با دو گل گرفت و برنده به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم مقدونیه که برای کم کردن اختلاف بازی را تهاجمی آغاز کرده بود صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را آلیوسکیدر دو مرحله تبدیل به گل کرد تا ادامه بازی جذاب‌تر دنبال شود. با این وجود اما اوکراین قدرتمندتر از آن بود که نتواند بازی را مدیریت کند و از یک گل اختلاف محافظت کند. اوکراین همچنین شانس این را داشت که در دقیقه ۸۴ روی یک ضربه پنالتی باز هم اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه پنالتی مالینوفسکی تبدیل به گل نشد.

اوکراین در نهایت با پیروزی ۲ بر یک در این دیدار ۳ امتیازی شد و به وضعیت خود در جدول سامان بخشید.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۹- اوکراین) - کرنر ارسالی اوکراین با اثر ناقص کاراوائف در تیر دوم به یارمولنکو رسید تا او به راحتی از یک قدمی دروازهرا باز کند.

۰- ۲ (دقیقه ۳۴- اوکراین) - پاس پشت مدافعان یارمولنکو و فرار یارمچوک از تله آفساید او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا برای بار دوم دروازه اوکراین باز شود.

۱ -۲ (دقیقه ۵۷- مقدونیه) - ضربه پنالتی آلیوسکی را ابتدا دروازه‌بان دفع کرد اما توپ برگشتی توسط خود آلیوسکی تبدیل به گل شد.

کد خبر 501150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.