پرونده شرکت رشت الکتریک به دادگاه ارسال شد

دادستان مرکز استان گیلان گفت: تحقیقات پرونده شرکت رشت الکتریک در دادسرای رشت تکمیل و این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سیدمهدی فلاح‌میری، اظهار کر د: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و کمک به احیای واحدهای بزرگ تولیدی در گیلان، با رسیدگی به وضعیت شرکت رشت الکتریک و تشکیل پرونده کیفری در این خصوص، در کمترین زمان ممکن تحقیقات فنی و کارشناسی درباره اتهامات وارده به اشخاصی که سبب تعطیلی این کارخانه شدند در دادسرای رشت تکمیل و پرونده با صدور کیفر خواست، برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

وی اضافه کرد: در دادگاه به اتهامات خریداران شرکت رشت الکتریک به عنوان مشارکت و معاونت در اخلال در نظام تولید رسیدگی خواهد شد.

اول اردیبهشت سال جاری دادستان مرکز استان گیلان گفت: پرونده کیفری خریداران شرکت رشت الکتریک ایران به اتهام اخلال در نظام تولید در دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: به لحاظ اهمیت موضوع و فنی و تخصصی بودن مسائل آن، قرار ارجاع امر به کارشناسان رسمی در سه رشته ماشین آلات، تأسیسات راه و ساختمان و روابط کارگری و کارفرمایی صادر شد که با وصول نظریه کارشناسان در دهم فروردین امسال و ابلاغ آن به وکیل متهمین نسبت به احضار آنان جهت تفهیم اتهام و صدور قرار لازم و قانونی اقدام صورت گرفت و متهم اصلی بازداشت شد.

کد خبر 501137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.