عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ خردادماه

در این بسته خبری از برچسب گذاری ناوگان حمل و نقل عمومی قدس تا آسفالت معابر خاکی بم و آماده باش عوامل شهرداری گرگان برای انتخابات پیش رو را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آماده‌سازی ۷۸۰ مترمربع از معابر عظیمیه قزوین

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از آماده‌سازی ۷۸۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه خبر داد و گفت: زیرسازی و بیس‌ریزی در افزایش طول عمر آسفالت نقش به سزایی دارد.

آماده‌باش عوامل شهرداری گرگان برای انتخابات پیش رو

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای تسهیل در مشارکت مردم و همکاری با ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر خبر داد

برچسب گذاری نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی قدس

ابوالقاسم شاه محمدی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش نرخ کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ داخل تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: کرایه دریافتی از مسافران بر اساس مصوبات ابلاغی و متناسب با نرخ مندرج در برچسب کرایه دریافت خواهد شد.

راه اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری

حمیدرضا فضل الله نژاد، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مرکز مازندران از راه ‏اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری خبر داد.‏

عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در سنندج

شکور صلواتی، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چندین اکیپ از خدمات شهری مناطق عملیات پاکسازی پوسترهای انتخاباتی را از جداره‌های معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر آغاز کرده‌اند.

آسفالت معابر خاکی شهر بم

علی حاجی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران، برای آسفالت ۴۷۰ هزار مترمربع معابر خاکی و بافت فرسوده شهر بم مبلغ ۲۴ میلیارد تومان اسناد خزانه تخصیص یافت.

راه اندازی گشت ویژه پسماند در چابهار

منصور رئیسی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک از راه اندازی گشت ویژه پسماندهای عمرانی، خاک و نخاله‌های ساختمانی، در سطح شهر چابهار خبر داد.

کیفیت نامرغوب آسفالت‌های ترمیم شده بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: دستگاه‌های حفار در شهر بوشهر آسفالت و ترمیم حفاری‌ها را اصولی انجام دهند؛ گلایه بوشهری‌ها از کیفیت نامرغوب آسفالت‌های ترمیم شده به حق است.

کد خبر 501132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.