آغاز عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در سنندج

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چندین اکیپ از واحدهای خدمات شهری مناطق عملیات پاکسازی پوسترهای انتخاباتی را از جداره معابر شهر آغاز کرده اند.

به گزارش ایمنا، شکور صلواتی گفت: یکی از رویدادهای مهم امسال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است و در این زمینه شهرداری سنندج همانند انتخابات دوره‌های گذشته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر و پرشور این رویداد انجام داده است.

وی افزود: در راستای مهیا کردن امکانات برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، سازمان سیما و منظر ۲۰ نقطه در سطح شهر را به منظور معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان در نقاط مختلف شهر تعیین کرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: علی رغم همه این تلاش‌ها همانند دوره‌های قبلی بسیاری از نامزدهای انتخاباتی با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر جداره سطح شهر، مبلمان پارکی و ایستگاه‌های اتوبوس باعث نارضایتی شهروندان شدند.

وی ادامه داد: در ایام تبلیغات، چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در شهرداری مناطق و نواحی منفصل هرشب اقدام به پاکسازی تبلیغات غیر مجاز می‌کردند.

صلواتی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه طبق قانون نامزدهای انتخاباتی از امروز مجاز به تبلیغات نیستند بنابراین چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری عملیات پاکسازی آثار تبلیغاتی در معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر را آغاز کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد، ظرف دو تا سه روز آینده بتوانیم تمام آثار تبلیغات غیر مجاز سطح شهر را پاکسازی و تنظیف کرده و شهری پاکیزه را تحویل شهروندان دهیم‌.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 501082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.