گوشی موتورولا Defy 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اخیرا اطلاعاتی در مورد مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی موتورلا Defy 2021 در دسترس افراد قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند موتورولا Defy 2021 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با فناوری تاچ قطره‌ای، کیفیت رزولوشنHD+ و اندازه ۷۲۰* ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. این محصول دارای گواهی IP68 است، بنابراین ضد آب و گرد و غبار است.

گوشی موتورولا Defy 2021 به تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز خواهد بود و با استفاده از سیستم عامل اندروید 10 OS اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۲۰ واتی بهره می‌برد. این محصول به حسگر اثر انگشت نیز مجهز است.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی موتورولا Defy 2021 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در صفحه نمایش گوشی ذکر شده نیز دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است. ابعاد این گوشی ۱۱ * ۷۸ * ۱۷۰ میلی متر و وزن آن تقریباً ۲۰۰ گرم است.

علاوه بر این کلید پاور، دکمه‌های کنترل صدا، پورت USB-C، بلندگوی گریل و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در لبه‌های گوشی جدید شرکت موتورولا تعبیه شده است. انتظار می‌رود که گوشی موتورولا Defy 2021 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۲۶۹ یورو در اختیار کاربران قرار بگیرد. این محصول در دو رنگ سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

کد خبر 501080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.