تبلت‌های شیائومی سری Mi Pad 5 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که تبلت‌های شیائومی سری Mi Pad 5 اخیرا گواهی EEC را دریافت کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دریافت گواهی EEC توسط تبلت‌های شیائومی سری Mi Pad 5 نشان می‌دهد که این محصولات به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. شرکت شیائومی اعلام کرده است که تمرکز اصلی این محصولات بر کاربری سیستم عامل جدید MIUI است؛ بنابراین انتظار می‌رود ویژگی‌های جدیدی به این تبلت‌ها اضافه شود. سری تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 دارای سه مدل خواهد بود که Mi Pad 5، Mi Pad 5 Pro و +Mi Pad 5 Pro نام دارند.

تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 با صفحه نمایش LCD یا LED، رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز وارد بازار خواهند شد. تبلت‌های جدید شرکت شیائومی دارای قلم نوری با قابلیت لمسی خواهند بود و اولین تبلت‌های شرکت شیائومی هستند که از شبکه اینترنتی 5G بهره می‌برند. انتظار می‌رود که حسگر اثرانگشت این محصولات در لبه کناری آن‌ها تعبیه شود.

به احتمال بسیار زیاد نسخه Pro تبلت ذکر شده به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری دو سلولی ۴.۲۶۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود یعنی به طور کلی باتری مورد استفاده در این محصول دارای ظرفیت هشت هزار و ۷۲۰ میلی آمپر ساعت است. علاوه بر این مدل استاندارد این تبلت نیز به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1200 SoC مجهز خواهد بود.

کد خبر 501074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.