اصلاح معابر و لکه گیری تا انتهای فصل عمرانی ادامه دارد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد گفت:بهبود شبکه عبور و مرور شهری را با اصلاح معابر و لکه‌گیری آن تا انتهای فصل عمرانی با قوت و شدت ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی پارسا پور از ادامه عملیات لکه‌گیری معابر خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون بهسازی معابر در امتداد خیابان طالقانی غربی و کوچه‌های منتهی به آن ازجمله افق، رسالت و فرهادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همزمان اکیپ‌های عمرانی در سطح منطقه دو نیز مشغول کارند، افزود: اصلاح راست گرد رسالت، اصلاح تقاطع ابوعلی سینا، کاتر زنی و اصلاح شیب در خیابان جمهوری از جمله مناطق تحت خدمات عمرانی در سطح منطقه دو هستند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد تصریح کرد: تسطیح معابر و عرصه‌ها با هدف اصلاح شبکه عبور و مرور شهری بخش دیگری از اقدامات این سازمان است که هم اکنون در حال اجرای آن هستیم. گراویه‌ریزی و تسطیح جاده حصار شیرعلی به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع، گراویه‌ریزی در کوچه شهید صیاد شیرازی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع ازجمله مناطقی است که بهسازی شده‌اند.

وی با تاکید بر تداوم خدمات عمرانی در شهر، گفت: بهبود شبکه عبور و مرور شهری را با اصلاح معابر و لکه‌گیری آن تا انتهای فصل عمرانی با قوت و شدت ادامه خواهیم داد، شهروندان در صورت مراجعه به سایت پایگاه اطلاع رسانی یا تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری می‌توانند از نقشه بلوک بندی شهر طبق جدول تنظیم شده و تطبیق آن با منطقه مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 501067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.