ایتالیا ۳- سوئیس صفر/ دومین ۳ امتیاز با دومین برد ۳ گله

تیم ملی ایتالیا با یک نمایش درخشان دیگر نشان داد مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه A یورو ۲۰۲۰ شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ایتالیا و سوئیس در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار در نهایت این ایتالیا بود که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

گروه A- هفته دوم

دیدار تیم‌های ایتالیا و سوئیس

ورزشگاه: المپیکو (رم، ایتالیا)

گل‌ها: مانوئل لوکاتلی (دقایق ۲۶ و ۵۲) برای ایتالیا

ایتالیا: دوناروما، دی‌لورنزو، کیه‌لینی (۲۴- فرانچسکو آچربیاسپینازولا، مانوئل لوکاتلی (۸۶- متئو پسیناجورجینیو، لورنزو این سینه (۶۹- فدریکو کیه‌زادومنیکو براردی (۷۰- رافائل تولویچیرو ایموبیله، نیکولا بارلا (۸۷- برایان کریستانته) و بونوچی

سرمربی: روبرتو مانچینی

سوئیس: یان سومر، کوین امبابو (۵۸- سبلوان ویدمر)، نیکو الودی، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رمو فرولر (۸۴- جبرئیل سووهریس سفروویچ (۴۶- ماریو گاورانویچ)، گرانیت ژاکا، رودریگز، فابین شار (۵۷- استیون زوبر) و ژردان شکیری (۷۶- روبن وارگاس)

سرمربی: ولادیمیر پتکویچ

داور: سرجی کاراسف (روسیه)

شرح بازی:

ایتالیا که در بازی نخست برابر ترکیه نمایش درخشانی داشت و به راحتی با ۳ گل از سد ترکیه گذشت برابر سوئیس هم بازی را خوب آغاز کرد و در اواسط نیمه اول بود که روی یک ضربه کرنر توسط کیه‌لینی به گل رسید هرچند این گل به دلیل خطای هند او قبل از به ثمر رسیدن گل توسط VAR باطل شد اما ۶ دقیقه بعد این لوکاتلی بود که در دقیقه ۲۶ موفق شد گلزنی کند و ایتالیای میزبان را پیش بیندازد.

سوئیس هرچند در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد زمین شد اما ایتالیا آنقدر خوب بود که همچنان بر بازی مسلط بماند و بار دیگر توسط لوکاتلی این بار روی یک شوت زیبا به گل برسد. لوکاتلی گل دوم خود و تیمش را در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند تا هر ۲۶ دقیقه یک گل در این دیدار به ثمر رسانده باشد!

ایتالیا با وجود این که با زدن دو گل تا حدود زیادی خیالش را بابت پیروزی راحت کرده بود باز هم به خوبی بازی را کنترل کرد و چندین موقعیت دیگر برای گلزنی داشت که تنها یکی از آنها در دقیقه ۸۹ تبدیل به گل شد تا نتیجه ۳ بر صفر، نتیجه نهایی این دیدار باشد.

ایتالیا با دومین پیروزی ۳ بر صفر متوالی مقتدرانه با ۶ امتیاز به صدر جدول گروه A بازگشت و حالا جدال هفته آخر با ولز بازی تعیین صدرنشین خواهد بود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۶- ایتالیا) - حرکت پا به توپ براردی در سمت راست محوطه جریمه سوئیس و نفوذ او که با ارسال تیز او به دهانه دروازه همراه شد تا لوکاتلی با جایگیری مناسب از دو قدمی دروازه، گل اول را به ثمر برساند.

۰-۲ (دقیقه ۵۲- ایتالیا) - حرکت تیمی بازیکنان ایتالیا باعث شد لوکاتلی پشت محوطه جریمه موقعیت مناسب شوت زنی پیدا کند و با پای چپ و شوتی زیبا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

۰-۳ (دقیقه ۸۹- ایتالیا) - پس از این که سوئیسی‌ها در زمین خودی توپ را لو دادند موقعیت شوت زنی برای ایموبیله فراهم شد تا او از از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه سوئیس را برای بار سوم باز کند.

کد خبر 501040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.