لیست ۶ نفره مورد تایید اصلاح طلبان نیست

رییس جبهه اصلاحات ایران قزوین گفت: لیست ۶ نفره پخش شده را به رسمیت نمی‌شناسم. این لیست در تهران بسته شده و افرادی را رأس کار آوردند که هیچ مبنایی از اصلاح طلبی ندارند و نماینده اصلاح طلبان نیستند.

حجت الاسلام سید ناصر قوامی رئیس جبهه اصلاح طلبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد برخی لیست‌های منتشر در انتخابات شورای شهر به نام این جبهه اظهار کرد: لیست ارائه شده توسط برخی گروه‌ها به نام لیست جبهه اصلاح ایران مورد تأیید نیست.

وی افزود: با توجه به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان، نتوانستیم لیست واحدی ارائه دهیم. لیست ۶ نفره‌ای که بنام جبهه اصلاحات توسط برخی افراد و بدون هماهنگی اعلام شده که من هیچ شناختی از اعضای آن ندارم.

رئیس جبهه اصلاحات ایران قزوین ادامه داد: در این دوره اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که لیست واحدی اعلام نکنند؛ زیرا سه نفر از اعضای اصلی شورا که امکان رأی‌آوری بالایی داشتند به دلایل نامعلوم توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شدند. در حال حاضر تنها گزینه اصلاح طلبان خانم منیره قوامی می‌باشد که به صورت مستقل وارد شده اند.

قوامی تصریح کرد: مردم با مواضع خانم قوامی به عنوان تنها چهره شاخص اصلاح طلب آشنا هستند که در شورای شهر هیچ وقت نگاه حزبی و جریانی را لحاظ نکردند.

وی تاکید کرد: لیست ۶ نفره پخش شده را به رسمیت نمی‌شناسم. این لیست در تهران بسته شده و افرادی را رأس کار آوردند که هیچ مبنایی از اصلاح طلبی ندارند و نماینده اصلاح طلبان نیستند.

رئیس جبهه اصلاحات ایران قزوین با اشاره به لیست اصلاح طلبان برای شورای پنجم گفت: وقتی لیست بسته شد، قرار بود شهرداری انتخاب شود که در سطح ملی و رجل و همینطور مستقل و کاردان باشد تا بتواند مشکلات را رفع کند. در این زمینه دو نفر را معرفی کردیم که یکی بعدها مدیرکل راه و شهر سازی تهران شده و دیگری هم قبول نکرد و امروز نماینده مجلس است.

کد خبر 501034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.