ترکیه صفر- ولز ۲/ اولین برد ولز در شب پنالتی سوخته بیل

تیم ملی ولز با پیروزی برابر ترکیه ۴ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول گروه A صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه A رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ترکیه و ولز در ورزشگاه المپیک باکو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر ولز به پایان رسید.

گروه A- هفته دوم

دیدار تیم‌های ترکیه و ولز

ورزشگاه: المپیک (باکو، آذربایجان)

گل‌: آرون رمزی (دقیقه ۴۲) و کانر رابرتس (دقیقه ۹۵) برای ولز

ترکیه: چاکر، چلیک، آیهان، سویونجو، مرعش (۷۳- مولدور)، یوکوشلو (۴۶- دمیرال)، توفان (۴۶- یازیچی)، چنگیز اوندر (۸۳- قهوه چی)، چالهان اوعلو، کارامان (درویش اوغلو) و ییلماز

سرمربی: سنول گونش

ولز: دنی وارد، کانر رابرتز، کریس مفام، جویی رودون، بن دیویس، جو آلن (۷۳- آمپادو)، آرون رمزی (۸۵- ویلسون)، دنیل جیمز (۹۴- ویلیامز)، گرت بیل و مور

سرمربی: راب پیج

داور: آرتور دیاس (پرتغال)

شرح بازی:

ترکیه و ولز در حالی به مصاف هم می‌رفتند که نتوانسته بودند در هفته اول رقابت‌ها نتایج مورد نظر خود را مقابل هم گروهی‌هایشان کسب کنند و هر کدام از دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشتند. با این حال در شرایطی که دو تیم بازی هجومی و زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند این ولز بود که در دقایق پایانی نیمه نخست توسط آرون رمزی ستاره خود به گل رسید.

برتری ولز با وجود اینکه مالکیت توپ در نیمه دوم در دست ترکیه بود ادامه داشت و ولزی‌ها حتی می‌توانستند در دقیقه ۶۱ روی ضربه پنالتی برتری خود را دو برابر کنند اما ضربه پنالتی گرت بیل به آسمان زده شد. با این وجود ولز به خوبی از گل خود محافظت کرد و در ادامه و آخرین ثانیه‌های بازی باز هم روی پاس گل گرت بیل گل دوم این بار توسط رابرتس زده شد تا برتری ولز با دو گل رقم بخورد.

بدین ترتیب ولز که در هفته اول نیز برابر سوئیس به تساوی یک بر یک رسیده بود، با پیروزی در این دیدار ۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ایتالیا و سوئیس به صدر جدول گروه A صعود کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۴۲- ولز) - پاس بلند گرت بیل پشت مدافعان جا مانده ترکیه به آرون رمزی رسید تا او که از تله آفساید مدافعان ترکیه فرار کرده بود در موقعیت تک به تک دروازه ترکیه را باز کند.

۲-۰ (دقیقه ۹۵- ولز) - در آخرین ثانیه‌های بازی روی یک ضربه کرنر گرت بیل با جا گذاشتن مدافعان ترکیه به محوطه جریمه نفوذ کرد و با یک پاس رو به بیرون زمینه ساز ضربه نهایی رابرتس شد.

کد خبر 501022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.