روسیه یک- فنلاند صفر / اولین ۳ امتیاز روس‌ها با یک ضربه فنی

تیم ملی روسیه با پیروزی برابر فنلاند به اولین ۳ امتیازش در یورو ۲۰۲۰ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه Bرقابت‌های یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های روسیه و فنلاند در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر روسیه به پایان رسید.

گروه B - هفته دوم

دیدار تیم‌های روسیه و فنلاند

ورزشگاه: سن پترزربورگ (سن پترزبورگ، روسیه)

گل‌: آلکسی میرانچوک (دقیقه ۴۵+۲) برای روسیه

روسیه: متوی سافانوف، دالر کوزیائف، گئورگی ژیکیا، ایگور دیویف، ماریو فرناندز (۲۵- کاراوائف)، دیمیتری بارینوف، رومن زوبنین، ماگومد اوزدوئف (۶۱- ژمالتدینوفآلکسی میرانچوک (۸۵- موهینآرتم زیوبا (۸۴- سوبولف) و آلکساندر گولووین

سرمربی: استانیسلاو چرچیسف

فنلاند: لوکاس هرادسکی، پائولوس آرایوری، یونا تویویو (۸۵- یانسندنیل اوشانسی، یورونن، گلن کاما را، روبین لود، راسموس شولر (۶۷- کائوکویوکا رایتالا (۷۵- سویریتیمو پوکی (۷۵- لاپالائینین) جوئل پوهیانپالو

سرمربی: مارکو کانروا

داور: دنی ماکلی (هلند) 

شرح بازی:

روسیه در خانه در حالی به مصاف فنلاند می‌رفت که هفته نخست مغلوب بلژیک شده بود و برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشت. فنلاند که در بازی قبل برابر دانمارک به ۳ امتیاز بازی رسیده بود این دیدار را هم خوب آغاز کرد و در دقیقه ۵ به گل رسید اما از بدشانسی فنلاندی‌ها VAR به دلیل آفساید میلیمتری گل را نپذیرت تا روس‌ها از دریافت یک گل زودهنگام فرار کنند.

فنلاند که شاید تساوی هم برایش در این بازی کافی بود با ارائه یک بازی دفاعی فضاها را بر روسیه بسته بود اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول میرانچوک با یک ضربه فنی زیبا از درون محوطه جریمه روسیه را پیش انداخت تا نیمه نخست با برتری میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی متعادل آغاز شد اما رفته رفته فنلاند که نیاز به گل تساوی داشت پیش کشید که تلاش آنها هم ثمری نداشت تا روسیه با ارائه یک بازی منطقی در نیمه دوم از حداقل اندوخته خود ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

حالا در جدول رده بندی گروه B سه تیم بلژیک، روسیه و فنلاند ۳ امتیازی هستند، البته بلژیک یک بازی کمتر دارد که امروز برگزار می‌شود.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۴۵+۲- روسیه) - میرانچوک پس از ورود به محوطه جریمه با یک ضربه زیبای فنی توپ را از بالای دستان دروازه بان تبدیل به گل کرد.

کد خبر 501003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.