لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه گفت: شب جمعه و شب شنبه منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از پلیس راهور ناجا، سردار سیدکمال هادیانفر در خصوص تمهیدات تردد در روزهای منتهی به انتخابات پیش رو افزود: ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

سردار هادیانفر اظهار کرد: بر همین اساس هموطنان می‌توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه سال جاری هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این ۲ شب، جابجایی صندوق‌های رأی گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه‌های انتخابیه است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 500985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.