عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ خردادماه

در این بسته خبری از نصب اولین المان حجمی زرند تا اجرای طرح ممیزی املاک در دهدشت و اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز به کار مدرسه فوتبال شهرداری آبادان

جواد نوروزی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان با اعلام این خبر گفت: پس از وقفه طولانی در فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با همکاری امور ورزش مدرسه فوتبال شهرداری آبادان، آغاز به کار کرد.

شهروندان قزوینی تخلفات تبلیغات انتخاباتی را گزارش دهند

سعید رحمانی، مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین، از شهروندان خواست تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می‌شود را به سامانه گزارش دهند.

اجرای طرح پارکبان در شاهرود

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ساماندهی و مدیریت پارک حاشیه‌ای جهت توزیع عادلانه جایگاه پارک میان همه شهروندان است، افزود: محدود کردن محل پارک خودروها، جلوگیری از توقف‌های طولانی، کاهش بار ترافیکی محورهای پر تردد و ترغیب رانندگان به استفاده از پارکینگ‌های عمومی از مهمترین مزیت‌های این طرح به شمار می‌رود.

نصب اولین المان حجمی در زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند از حمل و نصب اولین المان حجیم میدانی در میدان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به نقش المان‌های شهری در ارتقای حس تعلق و دلبستگی شهری، دو المان و طرح حجیم توسط شهرداری زرند آماده و در میادین امام خمینی و دانشگاه آزاد اسلامی نصب خواهد شد.

پاکسازی چهره شهر قدس از آثار تبلیغات غیرمجاز انتخابات

نیروهای خدمات شهری شهرداری قدس این روزها در حال تلاش برای پاکسازی چهره شهر از آثار تبلیغات غیرمجاز ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر هستند که با الصاق پوسترهای تبلیغاتی بر دیوارها و مبلمان شهری، سیمای شهر را خدشه‌دار کرده است.

ادامه نهضت آسفالت در محلات یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از آسفالت محله دیگری در شرف آباد خبر داد و گفت: محله شرف آباد از محلات بزرگ شهر یاسوج است که در گذشته به دلیل اینکه به شهر یاسوج الحاق نشده بود، بدون ضوابط و نظارت لازم شکل گرفته است.

ساخت بنای «دروازه قرآن شیراز» در «مینی‌ورلد» ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر گفت: بنای «دروازه قرآن» که یکی از آثار دیدنی شیراز به شمار می‌رود، در ابعاد کوچک‌تر از واقعی در ورودی مجموعه تفریحی توریستی جهان کوچک ملایر از سمت بوستان کوهسار در حال ساخت است.

اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی ساری

شهرداری ساری در راستای استمرار ارائه خدمات به شهروندان و با هدف رفاه آنها طی ۵ روز گذشته پروژه‌های عمرانی مختلف از جمله هدایت آب‌های سطحی را انجام داده است.

اجرای طرح ممیزی املاک در دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت گفت: در راستای ایجاد منابع درآمد پایدار اجرای طرح ممیزی املاک از امروز در شهرداری آغاز شده است.

احداث پارک ۲۲ هکتاری در سقز

رشید میرحسامی، شهردار سقز گفت: احداث پارک با مساحت ۲۲ هکتاری در حاشیه رودخانه این شهر به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی استان شروع می‌شود.

کد خبر 500962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.