افزایش ۱۵۰ درصدی سقف تعهد بیمه تکمیل درمان تاکسیرانان در سال ۱۴۰۰

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش ۱۵۰ درصدی سقف تعهدات بیمه تکمیل درمان تاکسیرانان و خانواده آنها برای سال جاری خبر داد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده حداکثر تعهدات بیمه گر برای اعمال جراحی محدود و انواع خدمات آنژیوگرافی، جراحی ستون فقرات، پیوند قرنیه چشم، شیمی درمانی و … از ۶۰ میلیون ریال در سال گذشته به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: پوشش این تعهدات در مورد هزینه‌های بیمارستانی تاکسیرانان و خانواده آنها برای شش عمل اصلی شامل جراحی‌های قلب، مغز و اعصاب، پیوند کلیه، پیوند کبد ریه و دیگر تعهدات نیز ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه سهم بیمه تکمیل درمان تاکسیرانان حدود ۹ میلیون و دویست هزار ریال است، تصریح کرد: از این مبلغ حدود هفت میلیون و ۳۳۰ هزار ریال آن توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت و الباقی آن به عهده تاکسیران است.

وی ادامه داد: این حق بیمه برای هر فرد از خانواده آنها مبلغ ۹ میلیون ریال است که مبلغ یک میلیون ریال آن نقد و الباقی در ۵ قسط از طرف بیمه گذار وصول می‌شود.

محبی با تاکید بر اینکه این خدمات شامل دارندگان پروانه تاکسیرانی فعال معتبر می‌شود، گفت: اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه و پروانه معتبر تاکسیرانی مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام است و محل و زمان این ثبت نام نیز به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 500959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.