امیدواریم خبرهای خوبی در هفته‌های آینده درباره مذاکرات وین داشته باشیم

رییس دفتر رییس جمهور سیاست خارجی را مسائل داخلی و جناحی جدا دانست و درباره مذاکرات وین گفت: امیدواریم خبرهای خوبی در هفته‌های آینده درباره این مذاکرات داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اکثر کشورها، سیاست خارجی از مسائل داخلی و جناحی جدا است. بنابراین با توجه به این که مذاکرات وین مهم است اصولی که در آن رعایت می‌کنیم چارچوبی است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند.

وی افزود: این مذاکرات را در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند و مورد تأیید نظام است پیش می‌بریم. بنابراین تیم مذاکره کننده در همین راستا گام بر می‌دارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان این انتخابات ریاست جمهوری نباید مزاحمتی برای مذاکرات به وجود بیاورد، گفت: آنچه که تا الان توافق شده بیشتر موضوعات اقتصادی مهمی است که آنها به عنوان یک تفاهم می‌ماند اما تیم مذاکره کننده گفته است هر آنچه که توافق کردیم زمانی نهایی اطلاق می‌شود که ما به همه خواسته‌های خود برسیم. به همین دلیل بقیه موارد در حال بحث و بررسی است. امیدواریم در هفته‌های آینده خبرهای خوبی برای این موضوع داشته باشیم.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 500923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.