معرفی بهترین هتل‌های مشهد برای ولادت امام رضا ۱۴۰۰

هتل های مشهد یکی از معروف‌ترین هتل های ایران است. قیمت هتل های مشهد با توجه به امکانات و خدماتش ارائه می‌گردد.

بعد از تهران، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر ایران، مشهد می‌باشد. این شهر مذهبی سالانه مورد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. البته مشهد بجز حرم مطهر، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد و یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود.

: معرفی بهترین هتل های مشهد برای ولادت امام رضا 1400، هتل درویشی مشهد

در همین راستا قصد داریم در مورد بهترین هتل‌های مشهد با شما صحبت کنیم و لیستی از هتل‌های لوکس مشهد را در اختیارتان قرار دهیم. از همین جهت توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از پرآوازه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. این هتل لوکس و باشکوه ۵ ستاره می‌باشد و امکانات بی‌نظیری همچون چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی، استخر، آرایشگاه فروشگاه و… را داراست. همچنین رستورانی با آشپزهای عالی که در طبخ غذاهای بین‌المللی و ایرانی مهارت بسیاری دارند.

هتل قصر طلایی دارای ۳۵۷ اتاق است و امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها شامل اینترنت، تلویزیون، تهویه مطبوع، ملافه‌های تمیز و سایر امکانات رفاهی می‌باشد. ناگفته نماند که موقعیت مکانی این هتل نه تنها مشرف به حرم امام رضا؛ بلکه به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوسرانی مشهد نیز نزدیک است.

فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا که یکی از شاهراه‌های اصلی به حرم امام رضا می‌باشد، قرار دارد. با پیمودن مسافت ۲ کیلومتر، که توسط وسیله نقلیه حدود ۱۲ دقیقه و با پیاده روی حدود ۲۵ دقیقه زمان لازم است می‌توان به حرم دسترسی داشت. در ضمن هتل دارای سرویس رفت رایگان به حرم می‌باشد.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس 2 مشهد

یکی از جدیدترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد که در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده، هتل الماس ۲ مشهد می‌باشد. به جرأت می‌توان گفت هتل الماس ۲ یکی از هتل‌های لوکس مشهد است که دارای معماری داخلی بسیار زیبا و تزئینات حیرت‌آور می‌باشد. هتل الماس ۲ دارای ۲۶ طبقه بوده که حدود ۲۲۰ اتاق را شامل می‌شود.

رستوران با غذاهای عالی، کف‌پوش‌های زیبا، تخت‌های سلطنتی، سقف‌های آینه‌کاری شده، استخر تمیز، باغ و تراسی روی پشت‌بام، کافی‌شاپی مجلل و مجموعه آبی برای بزرگ‌سالان و کودکان، تنها جزئی از امکانات رفاهی این هتل معروف است.

هتل درویشی مشهد

در واقع باید بدانید یکی از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا، هتل درویشی می‌باشد. این هتل باشکوه و پنج ستاره، تنها ۱۰ دقیقه با بارگاه رضوی فاصله دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز خودتان را به جوار امام برسانید.

لابی هتل درویشی که از بیرون هم قابل مشاهده است، بسیار شیک و لوکس بوده و با معماری فوق‌العاده‌ای که دارد مسافران و گردشگران را متحیر می‌کند. از خدمات رفاهی هتل درویشی مشهد ترانسفر رایگان فرودگاهی، پارکینگ، استخر درون هتل، دهکده سنتی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، انواع اسپا و… است.

جالب است بدانید هتل درویشی دارای بی‌نظیرترین مجموعه‌های تفریحی و آسایشی ایران است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مجموعه آبی هتل درویشی می‌باشد. اگر می‌خواهید حرم امام رضا را از دور به تماشا بنشینید، بهترین گزینه برای شما انتخاب یکی از اتاق‌ها در طبقات بالایی هتل است تا بتوانید به راحتی از پشت پنجره اتاقتان، گلدسته‌های زیبا حرم را مشاهده نمائید.

هتل پردیسان مشهد

اگر به فکر رزرو هتل در مشهد هستید بهتر است هتل پردیسان را نیز جزو فهرست انتخابی خود قرار دهید؛ زیرا این هتل ۵ ستاره دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی می‌باشد. هتل پردیسان دارای ۱۶۲ اتاق و سوئیت است و سالن کنفرانس مجهزی دارد که می‌توان سمینارها و همایش‌های متعددی را در آن برگزار نمود.

از امکانات رفاهی هتل پردیسان مشهد سالن آمفی‌تئاتر، مجموعه آبی، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، تاکسی‌سرویس، لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر به حرم مطهر، سفره‌خانه سنتی، رستوران‌های لوکس و کافی‌شاپ است.

هتل جواد

در حقیقت یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا، هتل جواد می‌باشد که دارای ۸ طبقه با ۱۰۵ اتاق و سوئیت است. البته این هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم، به پایانه اتوبوس، راه آهن و ترمینال هم مشرف است.

هتل جواد مشهد دارای رستوران، فروشگاه، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی، فضاهای ورزشی مانند باشگاه و استخر است. اگر مسئله قیمت هتل در مشهد برایتان حائز اهمیت است، هتل جواد بهترین گزینه برای شماست؛ چراکه نسبت به سایر هتل‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌باشد.

هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد

این هتل بین‌المللی برای انواع مناسبت‌های مذهبی پکیج ارائه می‌دهد و یکی از هتل‌های نزدیک به حرم می‌باشد. هتل بین‌المللی کوثر ناب دارای ۱۷۶ اتاق است که پنجره‌هایش به سمت حرم باز می‌شود. اگر به دنبال یک هتل با قیمت مناسب و مشرف به حرم هستید، هتل کوثر ناب بهترین انتخاب برای شماست.

همچنین با رزرو این هتل می‌توانید به تمامی بازارهای اطراف حرم سر بزنید و سوغاتی‌های خود را با کمترین قیمت خریداری نمائید. از امکاناتی که هتل کوثر ناب مشهد در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، رستوران و دیگر خدمات منحصربه‌فردش اشاره نمود.

هتل اسپینو

با اینکه هتل اسپینو مشهد دارای ۳۵ اتاق است؛ اما در لیست بهترین هتل‌های مشهد قرار می‌گیرد. اصلاً نگران رفت و آمد خود به حرم امام رضا نباشید؛ چون هتل اسپینو نزدیک به حرم است و با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بارگاه امام رضا برسانید.

با اقامت در هتل اسپینو به راحتی می‌توانید به بازارهای معروف مشهد مانند بازار رضا، مرکز خرید آسمان و بازار ضامن بروید و بهترین اجناس را با کمترین قیمت خریداری نمائید.

در پشت بام هتل اسپینو رستورانی زیبا با چشم‌اندازی رو به حرم مواجه می‌شوید که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد.

هتل مدینه الرضا

یکی از هتل‌های لوکس مشهد هتل مدینه الرضا می‌باشد که توانسته است امتیاز بسیار خوب (۴.۲ از ۵) را از مهمانان ایران هتل آنلاین دریافت کند. این هتل ۵ ستاره در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد؛ زیرا هم نزدیک به حرم مطهر رضوی است و هم به تمامی بازارها و مراکز خرید مشرف می‌باشد. هتل مدینه الرضا مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و دارای ۳۲۵ اتاق می‌باشد. البته که نوع اتاق‌ها با یکدیگر متفاوت است و شامل اتاق‌های اکونومی، استاندارد، لوکس و یا vip می‌باشد که مسافران بسته به شرایط و نیاز خود، می‌توانند یکی از این اتاق‌ها را انتخاب نمایند.

نمای ظاهری این هتل بسیار زیبا و مجلل است و می‌توان آن را جزو یکی از بهترین هتل‌های مشهد دانست. همچنین لابی جذاب و دیدنی هتل مدینه الرضا گنبدمانند است و نورگیر خیره‌کننده‌ای دارد که شکوه و جلال این هتل را دوچندان می‌کند. از دیگر امکانات بی‌نظیر این هتل، رستوران گردان در طبقه دوازدهم است که نمایی بسیار زیبا از داخل حرم را به تصویر می‌کشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به رستوران سنتی، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، مجموعه آبی مجزا برای آقایان و بانوان اشاره نمود.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه مشهد یک شهر مذهبی، گردشگری است، هتل‌های بسیاری هم دارد که در راستای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ساخته شده‌اند. از همین رو قطعاً خدمات آنها یکسان نیست و با در نظر گرفتن امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. برای اطلاع یافتن از امکانات و خدمات لوکس‌ترین هتل‌های مشهد و قیمت هتل‌های مشهد، می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید و به جستجوی هتل موردنظر خود و رزرو آنلاین آن با بهرتین قیمت بپردازید.

کد خبر 500900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.