لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر اصفهان+ سوابق

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان با لیست "تن‌ها برای مردم" در انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسامی این لیست ۱۳ نفره را به ترتیب حروف الفبا در ادامه می‌خوانید:

قدرت افتخاری یکی از نامزدهای لیست اصلاح‌طلبان، دانش آموخته دکتری برنامه‌ریزی حمل و نقل است. او مدیر پروژه تراموای اصفهان است و همچنین مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه را در کارنامه خود دارد. او معاون مدیر عامل و مدیر تأسیسات شرکت مترو منطقه اصفهان و همچنین مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان بوده است. افتخاری همچنین مؤلف کتاب مقدمه‌ای بر برنامه‌ریزی حمل و نقل شهری است.

احسان امینی، مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بوده است. امینی وکیل و مشاور دفتر حمایت از ایثارگران بوده و در شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه غیر انتفاعی هشت بهشت اصفهان عضویت داشته است. امینی اکنون معاون مالی اقتصادی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است. امینی عضو حزب ندای ایران است.

بیتا جعفری مدرس دانشگاه مقطع تحصیلی دکتری بوده و در کمیته حقوق شهروندی وزارت آموزش و پرورش عضویت دارد. او ۲۴ سال خدمت در آموزش و پرورش استان اصفهان را در کارنامه دارد. جعفری دارای بیش از ده مقاله علمی و پژوهشی ملی و بین‌المللی است و به عنوان پژوهشگر برتر در استان اصفهان شناخته می‌شود. او عضو کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و در کمیسیون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان عضویت دارد.

کوروش خسروی که ریاست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم را بر عهده دارد، دیگر نامزد لیست اصلاح‌طلبان است. خسروی دارای مدرک دکترای شیمی است. او از سال ۱۳۸۶ تاکنون سرپرستی کارگروه داوری فن‌آفرینان جشنواره ملی شیخ بهایی و عضویت شورای پذیرش رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان را به عهده دارد. او همچنین از سال ۱۳۹۱ تاکنون عضو کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق بازرگانی اصفهان است. خسروی در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ عضو هیأت مدیره شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و چند سال رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان بود.

الهام داوری دانشجو دکتری مدیریت و عضو هیئت علمی دانشگاه است، او قائم مقام خانه پرستاری استان اصفهان بوده و اکنون در شورای شهر دولت آباد فعالیت می‌کند. داوری ریاست شورای اسلامی شهر دولت آباد و شهرستان برخوار را به عهده داشته است. او عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام استان اصفهان است.

حسین دهقانی دیگر نامزد لیست اصلاح‌طلبان، کارشناس علوم اجتماعی است. دهقانی بخشدار جلگه در سال‌های ۷۳ تا ۷۴ شهردار خوراسگان در سال‌های ۷۴ تا ۷۸ شهردار نجف آباد در سال‌های ۷۸ تا ۸۲ بوده است. او از سال ۸۶ تا ۹۸ مدیریت شرکت شهر و کار را بر عهده داشته و از سال ۸۲ تا ۸۶ مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری اصفهان بوده است. او مشاور شهردار اصفهان در امور شرکت‌ها و عضو شورای اداری شهرداری‌های اصفهان است.

فرهاد رحیمی اکنون عضو اتاق بازرگانی اصفهان و همچنین دبیر کانون کار آفرینی استان اصفهان است. او همچنین در هیئت حل اختلاف کار اصفهان فعالیت دارد. رحیمی مؤسس و مدیرعامل چند مجموعه ورزشی بوده و از سال ۹۵ تا ۹۷ ریاست هیئت گلف اصفهان را نیز در اختیار داشته است.

احمد سعادت دیگر نامزد لیست اصلاح‌طلبان نیز عضو رسمی سازمان نظام مهندسی استان و مدیر اجرایی ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است. مدیریت شرکت فنی مهندسی آذین گستران آرتنوس، کارشناس ارشد شرکت توسعه مسکن وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونت عمرانی شرکت توسعه گردشگری سپاهان در کارنامه سعادت دیده می‌شود.

شیرین طغیانی نیز یکی از شاخص‌های این لیست است و در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان ریاست کمیسیون عمران معماری و شهرسازی را در اختیار داشت. طغیانی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و دکتری شهرسازی است و او همچنین استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد است. طغیانی معاون دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی است و در دوره اول شورای اسلامی شهر خوراسگان حضور داشته است.‌

علیرضا مهدی دانشجو دکتری رشته جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، دیگر نامزد این لیست است که ۲۴ سال خدمت در آموزش و پرورش استان اصفهان را در کارنامه خود دارد. او دارای بیش از ده مقاله علمی و پژوهشی با محوریت شهرنشینی و شهروندی است و اکنون در کلینیک‌های مددکاری اجتماعی مشاور ارشد است. مهدی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بوده است. عضویت در کمیته مطالعات راهبردی آموزش و پرورش و کارگروه اجرایی و تخصصی توسعه و فناوری آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در کارنامه مهدی دیده می‌شود.

علیرضا ناظریان دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک بوده و اکنون عضو انجمن اسلامی مهندسان است. کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و تعمیرات از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی رسمی دادگستری، پایه یک نظام مهندسی ساختمان اصفهان و همچنین ریاست گروه فنی و دبیر کمیته انرژی شرکت فولاد سبا در سوابق او دیده می‌شود.

علیرضا نصراصفهانی شاخص‌ترین نامزد لیست تن‌ها برای مردم و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است. او در دوره سوم، چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر حضور داشته و در دو سال پایانی دوره پنجم سمت رئیس شورای شهر است. نصراصفهانی در کارنامه خود مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان و منطقه میمه را دارد. مدیرعاملی انجمن حمایت از آسیب‌دیدگان نخاعی استان اصفهان نیز در کارنامه او دیده می‌شود. او در انتخابات شورای پنجم بیشترین رأی را از سوی مردم کسب کرد.

داریوش وکیلی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و تا سال ۹۹ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بوده است، او از سال ۷۵ تا ۷۹ معاون تعاون بنیاد شهید اصفهان بود. عضویت در هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان و مدیریت عتبات و حج عمره نیز در کارنامه وکیلی دیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 500891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.