گوشی وان پلاس Nord CE 5G امروز عرضه می‌شود + قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس Nord CE 5G از امروز در آمازون و وب سایت OnePlus India در دسترس خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی میان رده وان پلاس Nord CE 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی جدید وان پلاس تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی این گوشی قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K ثبت کند، در حالی که دوربین سلفی آن ویدئوهایی با کیفیت 1080p را ثبت می‌کند.

گوشی وان پلاس Nord CE 5G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد و با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود.

این گوشی در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و قیمت آن تقریباً ۳۱۳ دلار ارزیابی شده است. نسخه دوم این گوشی هوشمند دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه سوم دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است و قیمت آن‌ها به ترتیب ۳۴۱ و ۳۸۲ دلار است.

کد خبر 500859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.