برگزاری اولین جشنواره هنرهای تصویری یونان در سپتامبر

آتن، پایتخت یونان باستان، از سوم تا دوازدهم سپتامبر سال جاری میزبان جشنواره‌ای برای هنرهای تصویری خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویدادهای فرهنگی ویژه نمایشگاه در مرکز فرهنگی ملینا مرکوری، سازمانی فرهنگی_مدنی در نزدیکی ساختمان شهرداری برگزار خواهد شد. تمام هنرمندان ملی و بین‌المللی می‌توانند آثار هنری خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار دهند. مقامات شهر ادعا کرده‌اند که این نمایشگاه با عنوان Illustradays 2021، رنگارنگ‌ترین و خلاقانه‌ترین جشنواره تاریخ شهر خواهد بود که با زیبایی منحصر به فرد خود، گردشگرانی از سراسر دنیا را به سمت خود فرا خواهد خواند.

"روز بعد"، درون‌مایه اصلی آثار هنری جشنواره جدید آتن خواهد بود و تمام هنرمندانی که قصد دارند آثار خود را در این نمایشگاه به معرض دید همگان قرار دهند باید با خلاقیت خود تصویری از آینده را در ذهن مخاطب خود به وجود آورند در نتیجه پیش‌بینی می‌شود که جشنواره Illustradays 2021 برای تمام گروه‌های سنی و هر دو جنس زن و مرد از جذابیت خاص خود برخوردار باشد.

جالب است بدانید که در رنگارنگ‌ترین نمایشگاه آتن، آثاری هنری از موزه Le immagini della fantasia واقع در شهر سارمده ایتالیا نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد علاوه بر این آثاری از هنرمندان مشهور جهان نظیر اریک پویبارت، ربکا داتریمر، النا اودریزولا و گیلیا پاستوریان به نمایش گذاشته خواهد شد.

فوتینی تیکو، هنرمند یونانی نیز در رسانه‌های اجتماعی ادعا کرده که به عنوان رهبر نمایشگاه برای نظارت بر فعالیت‌های سایر هنرمندان انتخاب شده است. وی همچنین اعلام کرده که قرار است برنامه جامعی طراحی کند که در آن هنرهای نمایشی و تصویری به بازدیدکنندگان علاقمند آموزش داده می‌شود.

نمایشگاه آتن میزبان سمینارها، کارگاه‌های آموزشی متعدد، سخنرانی‌ها و حتی نمایش‌هایی از طرف اهل سینما نیز خواهد بود و فعالیت‌های دیجیتالی زیادی نیز در آن صورت برگزار خواهد شد.

کد خبر 500847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.